//
کدخبر: ۵۱۴۵۷ //

نامه مهم یک فولادساز به وزارت صنعت/جو روانی کاذب علیه فروشندگان شمش را خنثی کنید

یکی از تولیدکنندگان شمش در نامه ای به وزارت صنعت ضمن درخواست خنثی سازی جو روانی کاذبی که در خصوص عدم عرضه تولیدکنندگان شمش در بازار داخل ایجاد شده، اعلام کرد، مبلغین این شرایط به دنبال برهم زدن شرایط صادرات و نهایتا ضربه به اقتصاد کشور هستند.

 نامه مهم یک فولادساز به وزارت صنعت/جو روانی کاذب علیه فروشندگان شمش را خنثی کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در نامه ای به مدیرکل دفتر صنایع معدنی فلزی وزارت صنعت به ارائه گزارشی در مورد وضعیت فروش شمش در بازار پرداخت و از وزارت صنعت درخواست کرد تا اقدامات لازم را برای خنثی سازی جو روانی و کاذب علیه فروشندگان شمش فولاد در بازار انجام دهد.

 

در این نامه آمده است: احتراما  پیرو مذاکرات تلفنی گزارش عرضه محصول پیلوت تولیدی این کارخانه در بورس فلزات به شرح ذیل به استحضار می‌رسد.

 

پیرو معامله انجام شده توسط فولاد خوزستان در تاریخ اول شهریورماه و عرضه 20 هزار تنی شمش تولیدی با مدت تحویل دو ماهه که نهایتا با عدم استقبال کافی و فروش 18 هزار تن مواجه شد، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در همان روز خود را با شرایط قیمت مشابه 2 هزار و 150 تومان و تحویل فوری به اطلاع بازار رساند و  طی چند روز نیز این عرضه در فضای مجازی اطلاع‌رسانی شد ولی متاسفانه هیچگونه استقبالی از این عرضه انجام نشد و حتی پیشنهادی قیمتی مبنی بر تخفیف نیز از نوردکاران دریافت نگردید و نهایتا بورس بدون هیچ تقاضایی فایل این معامله را مختومه کرد.

 

با عنایت به موارد فوق و جو روانی کاذبی که در خصوص عدم عرضه تولیدکنندگان شمش در بازار داخل ایجاد شده است ملاحظه می‌فرمایید که مبلغین این شرایط به دنبال برهم زدن شرایط مطلوب صادرات و نهایتا ضربه به اقتصاد کشور می‌باشند لذا به دنبال تامین شمش با نرخ‌های موجه نیستند، لذا خواهشمند است به جهت حمایت از تولیدکنندگان در همه زمینه‌ها و در جهت خنثی‌سازی این جو روانی منفی و بازگشت رونق به اقتصاد بحرانی تولیدکنندگان شمش تدابیر لازم اتخاذ و ابلاغ گردد.

 

متن نامه به شرح زیر است:

 

13960624134905972119317210

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۱۴۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان