//
کدخبر: ۲۰۴۴۱۳ //

ایستادگی علمای اهل سنت در تاریخ کرمانشاه ماندگار شد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به پایداری و ایستادگی روحانیون اهل سنت در مقابل جریان های معاند، گفت: علما و روحانیون اهل سنت در تاریخ استان کرمانشاه ماندگار و اثرگذار شدند.

ایستادگی علمای اهل سنت در تاریخ کرمانشاه ماندگار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدابراهیم الهی‌تبار ظهر امروز در نخستین گردهمایی شورای روحانیت و افتا اهل سنت استان کرمانشاه که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط جغرافیای استان کرمانشاه و همسایگی با مناطق آلوده همسایگان،می طلبد که در تصمیم گیری های ملی نگاه ویژه ای به کرمانشاه وجود داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: امروز وفاقی بسیار خوب در سطح استان حاکم شده و علیرغم موقعیت جغرافیایی، جمعیتی و تنوع مذهبی، همراهی پدرانه نماینده ولی فقیه در استان،همدلی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و خبرگان، همچنین وحدت علما و روحانیون منتج به رقم خوردن اتفاقاتی مثبت شده که نمونه آن ارتقای شاخص های اقتصادی در استان است.

وی ادامه داد: همواره سعی داشته ایم خدمتگزار علمای اهل سنت باشیم وبرپایی ۲همایش در جوانرود و ثلاث باباجانی که با حضور استاندار برگزار شد کاری بی نظیر بود که هم اندیشی خوبی نیز در ان شکل گرفت.

الهی‌تبار افزود:  روحانیت اهل تسنن در زلزله کرمانشاه نقش آفرین بوده و سعی شد تا حد امکان آسیب ها و تالماتشان جبران شود.

وی تصریح کرد: زمانی کشور درگیر جنگ سخت و نظامی بود امروز اما جنگ نرم افزاری اهمیت پیدا کرده است. به جهت همسایگی استان با مناطق آلوده عراق، تهدیداتی وجود دارد که مقابله با آن نیاز به حمایت از روحانیت اهل تسنن دارد.

الهی تبار گفت: نباید در بحث استانهای مرزی نگاه یکسانی وجود داشته باشد چرا که کرمانشاه هزینه امنیت کشور را پرداخت می کنند و همچنان سینه ستبر ایران است.

وی ادامه داد: در زلزله کرمانشاه، ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافت و عنایات رهبری و نهادهای تحت امر ایشان حضور خوبی در منطقه داشتند که می طلبد سایر سازمانها وظیفه خود را نسبت به کرمانشاه ایفا کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۴۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان