//
کدخبر: ۲۰۳۷۹۳ //
بازوند :

فعال کردن واحدهای تولیدی با جدیت در استان دنبال می شود

استاندار کرمانشاه گفت: یکی از سیاست هایی که در استان با جدیت دنبال می شود بحث فعال کردن واحدهای تولیدی است، چرا که این کار به رشد و توسعه اقتصاد استان کمک می کند.

فعال کردن واحدهای تولیدی با جدیت در استان دنبال می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ بازوند عصر یکشنبه در کارگروه ستاد تسهیل استان که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: رکود واحدهای صنعتی ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد و تولید استان وارد می کند که باید جلوی آن را گرفت.

وی ادامه داد: هرقدر واحدهای صنعتی وتولیدی استان فعال تر باشند هم به حل مشکل اشتغال کمک شده و هم تولیدات داخل استان افزایش می یابد که در نتیجه آن می توانیم صادرات خود را نیز افزایش دهیم.

بازوند ادامه داد: در این میان بانک ها نقش موثری می توانند در رونق واحدهای تولیدی و فعال سازی مجدد آن ها ایفا کنند که البته در استان همکاری خوبی نیز انجام شده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: همدلی و هم افزایی محموعه مدیران استان باعث رونق و توسعه می شود و می توان بسیاری از مشکلاتی که لاینحل به نظر می رسند را رفع کند.

وی گفت: در سایه همین وحدت، همدلی و هم افزایی بود که طی 2 سال اخیر شاهد کاهش نرخ بیکاری بوده ایم و در تازه ترین آمار ارائه شده نیز جزء سه استانی قرار گرفتیم که بیشترین کاهش را در این خصوص داشت.

بازوند ادامه داد: برای فعال کردن واحدهای صنعتی راکد هم نیاز به همان همدلی و اتحاد داریم و اگر این اتفاق بیفتد بسیاری از واحدها دوباره به چرخه تولید باز می گردند و چرخ های اقتصاد استان بهتر از قبل می گردد.

در این جلسه تعدادی از واحدهای صنعتی مشکلات خود را که عموما مربوط به دریافت تسهیلات و یا امهال تسهیلات دریافتی در گذشته بود مطرح کردند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۷۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان