//
کدخبر: ۲۰۱۹۳۵ //
استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه تبدیل به کانونی برای شکلگیری رویدادهای توسعه‌آفرین شده است

نشست شورای گفتگو دولت با بخش خصوصی با حضور مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و معاون اقتصادی استاندار و مدیران اقتصادی و فعالان بخش خصوصی برگزار شد.

کرمانشاه تبدیل به کانونی برای شکلگیری رویدادهای توسعه‌آفرین شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس بازوند گفت: یکی از سیاست‌های مدیریت ارشد استان فرصت‌سازی برای مدیران بخش دولتی و کارآفرینان بخش خصوصی است و نهایت تلاش خود را انجام می دهیم تا با یک راهبری مناسب بتوانند به شکل مناسبی از این فرصت ها برای توسعه استان بهره گرفته شود .

بازوند افزود: کرمانشاه در یکسال اخیر  شاهد رویدادها واتفاقات بسیار مهمی مانند؛ کرمانشاه پایتخت نوروزی ایران، جشنواره ملی پویانمایی، کلانشهر شدن کرمانشاه و تصویب میزبانی کرمانشاه ۲۰۲۰ و به جریان افتادن ثبت جهانی منظر طبیعی اورامانات بود.

وی تصریح کرد: این اتفاقات و رویدادها هر کدام به تنهایی می توانند برای کرمانشاه توسعه آفرین باشند و همزمان برای مدیران و کارآفرینان بخش خصوصی نیز فرصت سازی کنند،همچنین کرمانشاه امسال پایتخت نوروزی ایران بود که این رویداد یک رونق کاملا محسوس در گردشگری استان ایجاد کرد.  

وی نمونه عینی اثرات مثبت این رویداد را در تعطیلات عید فطر عنوان کرد و بیان داشت: در آن ایام بسیاری از گردشگران به کرمانشاه آمدند تا از نزدیک شاهد زیبایی های این پایتخت نوروزی باشند و استقبال گردشگران در این ایام به گونه ای بود که در برخی مناطق مانند اورامانات تمامی ظرفیت های اقامتی آن ها تکمیل شد و جمعیت زیادی هم در خانه های مردم اسکان یافتند.

استاندار کرمانشاه برگزاری جشنواره ملی پویانمایی را نمونه دیگری از این فرصت سازی ها اعلام کرد و افزود: در طول ۱۰ روز کرمانشاه روی آنتن ها سراسر کشور بود و این فرصت بسیار خوبی برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های استان فراهم کرد و

در آن ایام بسیاری از هنرمندان برجسته کشور در مصاحبه با رسانه ها به تعریف و تمجید از زیبایی های کرمانشاه پرداختند. بی گمان صحبت های این چهره های محبوب در معرفی بهتر استان به مردم سراسر  کشور بسیار اثرگذار است.

وی اتفاق بزرگ توسعه‌آفرین دیگر  را  کلانشهر شدن شدن کرمانشاه دانست که یک ظرفیت بسیار جذاب برای کارآفرینان و سرمایه گذاری است.

بازوند همچنین با اشاره به میزبانی رویداد بین‌المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی۲۰۲۰ رویداد آن را رویداد توسعه‌آفرین دیگری دانست و گفت: این برنامه می تواند تحولی در اقتصاد کرمانشاه و معرفی آن در سطح بین المللی ایجاد کند.

 وی اظهار کر د: در روند برگزاری رویداد ۲۰۲۰ از همه کرمانشاهی‌های مقیم خارج را دعوت می کنیم تا از نزدیک فرصت های سرمایه گذاری استان را به ببینند.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: کشور با یک حجم عظیم نقدینگی در بخش خصوصی مواجه است و با تسهیلگری می توان از این منابع برای توسعه استان بهره گرفت.

 بازوند گفت: رونق تولید و تسهیلگری در مسیر کارآفرینان مورد تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب است و هر مدیری در برابر رونق تولید مقاومت کند مطمئن باشد این مقاومت محکوم به شکست است

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۹۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان