//
کدخبر: ۲۰۱۰۵۵ //

حضور کاروان زیر سایه خورشید در سالن جلسات استانداری کرمانشاه

کاروان خدام حامل پرچم متبرک رضوی با حضور در سالن جلسات استانداری در جمع استقبال پرشور با افراد حاضر در جلسه دیدار کردند.

حضور کاروان زیر سایه خورشید در سالن جلسات استانداری کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

جعفر همتی مشاور استاندار از جعفر امامیان مسئول دفتر استان قدس رضوی استان، رضافرخشاهی  مسئول برگزاری جشن های بین المللی زیر سایه خورشید و همه دست اندرکاران برگزاری تشکر کرد.

 همچنین هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با تشکر از کاروان خدام رضوی  که از بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) تشریف آوردند، از دست اندرکاران این رویداد بزرگ فرهنگی  و مردم بخاطر استقبال باشکوه از کاروان تشکر کرد.

بازوند با بیان اینکه خداوند بزرگ‌ترین نعمتی به این کشور داده است وجود امام رضا(ع) هست؛ افزود: کرمانشاه سینه ستبر جمهوری اسلامی هست که باوجود  وقوع زلزله در این استان همچنان مردم به عشق امام رضا(ع) ایستاده اند.

استاندار کرمانشاه گفت:  مردم استان از این برنامه نو که رویداد بزرگ فرهنگی بین المللی است بخوبی استقبال کردند.

 حجت الاسلام غفوری منش خادم بارگاه امام رضا(ع) تصریح کرد:   مردم استان کرمانشاه را در پنج شاخصه شناختم که آنان مردمی  مودب، باوقار،  با فرهنگ،  فهیم  و مهمان نواز هستند  و از اداراتی که در برگزاری این برنامه  پای کار بوده اند تشکر می کنم.

 وی با اشاره به برکات زیر سایه خورشید، خاطر نشان کرد: در این ایام  قریب به سی نفر اعدامی از قصاص رهایی یافته و بخاطر وجود پربرکت این پرچم تعدادی از زندانیان نیز آزاد شده اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۰۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان