//
کدخبر: ۲۰۰۴۴۵ //

استاندار کرمانشاه: هنرمندان ثروت های بزرگ و بی بدیل کشور هستند

استاندار کرمانشاه از هنرمندان به عنوان ثروت های بزرگ و بی بدیل کشور نام برد و تاکید کرد از طریق هنر هنرمندان می توان ظرفیت هاف پتانسیل ها و توانمندی های کشور را به دنیا معرفی کرد.

استاندار کرمانشاه: هنرمندان ثروت های بزرگ و بی بدیل کشور هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی هنرمندان برگزیده پویانمایی کشور در هتل پارسیان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه استان واقعی چهارفصل است از هنرمندان پویانمایی کشور دعوت کرد با همکاری دستگاه های اجرایی استان در معرفی ظرفیت های استان تلاش کنند.

او در ادامه اظهار داشت: میزبانی استان کرمانشاه در دومین جشنواره ملی پویانمایی باعث شده است که پس از آن زلزله غمبار آبان ۹۶ موجی از نشاط و امید در استان ایجاد شود و مردم در شهرستان های میزبان از برگزاری این جشنواره رضایت دارند.

او گفت: صداوسیما در مدیریت بحران سیل بهار نقش آفرینی مطلوبی داشت و شرایطی پیش آوردیم که مردم خودشان سیل را مدیریت کردند که ابتکارات مردم کرمانشاه در مدیریت سیل در رسانه های کشور بازتاب جالبی داشت‌.

استاندار کرمانشاه در ادامه به کاهش نرخ بیکاری استان نیز اشاره کرد و افزود: با وجود بحران سیل بهار ۹۸، توانستیم نرخ بیکاری را حدود ۴/۷ درصد کاهش دهیم که جای امیدواری است.

بازوند افزود: با وجود تنگناهای موجود روند بازسازی مناطق زلزله زده از سرعت منطقی و مطلوبی برخوردار است و با سرلوحه قرار دادن توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر فرصت سازی از زلزله برای مردم استان، توانسته ایم با کمک و همکاری مردم، اقدامات مطلوبی در این راستا انجام دهیم.

وی همچنین گریزی به حوزه گردشگری زد و گفت: ثبت جهانی اورامانات که پهنه وسیعی از استان را در بر میگیرد می تواند نقطه عطفی در جهش گردشگری و توسعه استان باشد.

دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیونی ایران با شعار «ایران پویا و کرمانشاه زیبا» از روز سه شنبه ۱۸ تیر در کرمانشاه آغاز شده و عصر امروز ۲۰ تیر به کار خود پایان می دهد.

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره؛ یک هزار و ۵۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که پس از تفکیک توسط ۳۴ عضو هیأت انتخاب و ۳۱ داور، در نهایت ۳۵۵ اثر به بخش جشنواره راه یافته و از ۶۴ اثر در این جشنواره به عنوان برتر تجلیل می‌شود.

این جشنواره در ۶ بخش اصلی پویانمایی شامل مجموعه و سریال پویانمایی، فیلم کوتاه، بلند و نیمه بلند، مونشن گرافی و جلوه‌های بصری و عروسکی و همچنین در ۶ بخش موضوعی شامل شعار سال، مقاومت و دفاع مقدس، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، تهاجم سیاسی و فرهنگی و دستاوردهای اجتماعی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۴۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان