//
کدخبر: ۱۹۶۷۱۲ //
اجرای سند رونق تولید به اشتغال و بهبود فضای کسب و کار کرمانشاه کمک می‌کند

مجموعه دولت به توانمندی‌های مهندس بازوند کاملاً واقف است

نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با حضور دکتر امید معاون توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

مجموعه  دولت به توانمندی‌های مهندس بازوند کاملاً واقف است
به گزارش فرتاک نیوز،

در ابتدای این جلسه مهندس بازوند استاندارکرمانشاه بیکاری را یکی از چالش های بزرگ‌ پیش روی استان دانست که آثار منفی خود را در حوزه آسیب های اجتماعی و معضلات اجتماعی نشان می دهد  و گفت: کرمانشاهی ها سال هاست به شکل جدی با معضل بیکاری روبرو هستند.

مهندس بازوند افزود: در سال ۹۷ سند یک ساله اشتغال استان را تهیه کردیم. خوشبختانه با اجرایی کردن این سند شاهد کاهش دو و نیم درصدی در مقایسه با سال ۹۶ بودیم.

وی بیان داشت: در سند اشتغال امسال برای یک کاهش سه درصدی برنامه ریزی کرده ایم و امیدواریم با کار و تلاش جهادی بتوانیم در این عرصه موفق باشیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بخش خصوصی استان بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، سند رونق تولید را تدوین کرده اند‌‌ که در این هفته ابلاغ می شود و

با اجرایی شدن این سند، علاوه بر رونق تولید شاهد ایجاد اشتغال جدید برای جوانان استان هم خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: در این سند،  بهبود فضای کسب و کار را در نظر داشته ایم تا از نگرانی های سرمایه گذاران و کارآفرینان کاسته شود و در بخش اشتغال روستایی خوشبختانه استان عملکرد بسیار خوبی داشته است  که امیدواریم با افزایش اعتبارات این بخش شاهد اجرایی شدن طرح های اشتغال زایی بیشتری باشیم.

در ادامه این جلسه معاون توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری از تلاش‌های استاندار کرمانشاه تجلیل کرد و گفت: مجموعه دولت به توانمندی‌های مهندس بازوند کاملا واقف است و همه استان‌ها به داشتن استانداری مانند مهندس بازوند غبطه می‌خورند.

 دکتر امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری یکی از موهبت های بزرگ استان کرمانشاه را داشتن یک استاندار توانمند و تلاشگر دانست و افزود: کرمانشاهی ها قدر حضور ایشان را بدانند و از آن در راستای توسعه استان بهره بگیرند.

دکتر امید تصریح کرد: در بحران زلزله اگر حضور مهندس بازوند و هنر مدیریت ایشان نبود هنوز کشور درگیر این بحران بود.

وی اظهار داشت : مهندس بازوند علاوه بر بازسازی خرابی های زلزله، فرصت‌سازی‌های جدیدی هم برای توسعه استان انجام داد و بر اساس شاخص ها با حضور مهندس بازوند، روند توسعه استان کرمانشاه شتاب گرفته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۷۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان