//
کدخبر: ۱۹۴۳۳۳ //
پیگیری‌های مهندس بازوند نتیجه داد؛

کرمانشاه میزبان رویداد بین‌المللی گردشگری ۲۰۲۰ شد

پیگیری های ویژه و رایزنی‌های گسترده مهندس بازوند در سطوح مختلف تصمیم‌گیری کشور نتیجه داد و میزبانی رویداد بین‌المللی اکو توریسم و گردشگری روستایی در سال ۲۰۲۰ میلادی به استان کرمانشاه رسید.

کرمانشاه میزبان رویداد بین‌المللی گردشگری ۲۰۲۰ شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه پیرامون چگونگی این اعطای امتیاز میزبانی این رویداد بین المللی به کرمانشاه عنوان کرد: گردشگری و خدمات محور توسعه استان محسوب می شود و مدیریت ارشد استان تلاش کرده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این حوزه در راستای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار بهره بگیرد.

استاندار کرمانشاه گفت: در همین راستا طی این دو سال اخیر رایزنی‌ها و پیگیری‌های گسترده‌ای به منظور کسب میزبانی رویداد بین‌المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی در سال ۲۰۲۰ میلادی انجام گرفت و خوشبختانه روز گذشته نامه رسمی موافقت با میزبانی این رویداد بسیار مهم به استانداری کرمانشاه ابلاغ شد.

مهندس بازوند افزود: کسب این میزبانی در واقع فرصت‌سازی برای توسعه استان بر اساس ظرفیت‌های موجود است و مصداق بارز سیاست اقتصاد مقاومتی و رونق تولید مورد نظر رهبر معظم انقلاب می‌باشد.

وی تصریح کرد: کرمانشاه در حوزه گردشگری روستایی و بوم گردی دارای ظرفیت بسیار گسترده‌ای است و روستاهای استان در طول چهار فصل سال از قابلیت گردشگر پذیری برخوردارند که یک قابلیت بی‌نظیر محسوب می‌شود.

این مسئول اظهار کرد: در همین تعطیلات عید فطر، ده ها هزار گردشگر از روستاهای استان دیدن کردند به گونه‌ای که حتی در برخی جاها مانند منطقه اورامانات ترافیک‌های بسیار سنگینی شکل گرفت.

بازوندافزود: کرمانشاه ۲۰۲۰ می تواند به موتور محرکه توسعه استان تبدیل شود و رونقی گسترده‌ای را در منطقه ایجاد کند و روستاهای کرمانشاه را تبدیل به یک مقصد دایمی گردشگری کند

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۳۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان