//
کدخبر: ۱۸۶۸۱۷ //
استاندار کرمانشاه:

جوانان ظرفیت بسیار بزرگی برای مقابله با چالش‌های پیشِ روی کشور هستند

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه صبح یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۸ در نشست ستاد ساماندهی جوانان استان جوانان را ظرفیت بسیار بزرگی برای مقابله با چالش‌های پیشِ روی کشور دانست.

جوانان ظرفیت بسیار بزرگی برای مقابله با چالش‌های پیشِ روی کشور هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه اظهار کرد :جوانان ظرفیت‌های بسیار بزرگی برای مقابله با چالش‌های پیش روی کشور هستند و باید با تدوین یک برنامه مدون از این پتانسیل ها به درستی استفاده کنیم.

بازوند افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، حوزه فرهنگ و اقتصاد را به عنوان دو چالش جدی کشور مطرح نمودند. ایشان به درستی، بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جوانان را به عنوان یک راهکار مناسب برای مقابله با این دو چالش معرفی کرده‌اند.

وی تصریح کرد:رهبر معظم انقلاب سال ۹۸ را سال رونق تولید نامگذاری کرده‌اند و در راستای تحقق این مهم باید زمینه و بستر آشنایی جوانان با حوزه تولید فراهم شود تا آن ها از نزدیک با واحدهای صنعتی و تولیدی و نحوه فعالیت مرزهای تجاری و بازرگانی آشنا شوند.

استاندار کرمانشاه یکی از وظایف اصلی دستگاه های مختلف را ایجاد اشتغال برای جوانان دانست و گفت: همه دستگاه ها باید برنامه های خود را در این زمینه ارایه دهند.

وی فعالیت سازمان های مردم نهاد در زمینه ترمیم آسیب های روحی و روانی ناشی از زلزله بسیار قابل تقدیر دانست و گفت: در زلزله های گذشته کمتر به این بعد توجه شده است.

مدیریت ارشد استان خاطر نشان کرد: از سازمان های مردم نهادی که به رونق تولید کمک کنند؛ حمایت می کند و زمینه مشارکت آن ها در طرح های بزرگی مانند طرح گرمسیری را فراهم می کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۸۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان