//
کدخبر: ۲۰۲۶۰۰ //

آبدار شدن ۱۵ روستای محروم فاقد آب در گلستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان از آبدار شدن 15 روستای محروم فاقد آب در سال مالی گذشته خبر داد.

آبدار شدن 15 روستای محروم فاقد آب در گلستان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان، بهزاد هرمزی از افزایش تعداد مشترکان در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در مدت مشابه مشترکان خانگی و غیرخانگی این شرکت به تعداد یک‌هزار و 10 مشترک افزایش یافته است.
وی به  رشد 44 درصدی مشترکان در سه ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: تعداد مشترکان این شرکت از 228 هزار و 690 در سال گذشته به 229 هزار و 700 مشترک تا پایان خرداد ماه امسال رسیده است.
وی با بیان اینکه 925 مشترک خانگی در سه ماهه نخست سال جاری افزوده شده، یادآور شد: در این مدت 85 انشعاب غیرخانگی واگذار شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان به آبدار شدن 15 روستای محروم فاقد آب در سال مالی گذشته اشاره کرد و گفت: با این اقدام 5 هزار و 214 خانوار خانگی و 489 واحد غیرخانگی در سال گذشته با برخورداری 15 روستا از آب سالم و پایدار به خانواده بزرگ مشترکان آبفار ملحق شدند.

واگذاری خدمات الکترونیک شرکت آبفار گلستان به 40 دفتر آی‌سی‌تی روستایی استان
هرمزی ضمن یادآوری واگذاری خدمات الکترونیک شرکت آبفار گلستان به 40 دفتر آی‌سی‌تی روستایی استان در سال گذشته، گفت: پیش از این مشترکان برای دریافت خدماتی نظیر فروش انشعاب، بررسی و پرداخت صورتحساب ناچار به حضور در شهر و مراجعه به دفاتر پیشخوان بودند در حالیکه با گشایش دفتر آی‌سی‌تی روستایی ارائه خدمات، به آنها تسهیل شد.
وی تعداد روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان 805 روستا اعلام کرد و افزود: در حال حاضر228 هزار و 621 مشترک با 801 هزار و 740 خانوار از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی برخوردار هستند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان به مجموعه اقدامات انجام شده در راستای بررسی کیفیت آب شرب مشترکان روستایی اشاره کرد و گفت: هرگز از ارزیابی کیفیت آب آشامیدنی غافل نبوده نخواهیم بود و کیفیت آب همواره تحت کنترل و خط قرمز ما محسوب می‌شود.

3 هزار و 452 آزمون در سه ماه گذشته انجام شد
وی ضمن تاکید بر اینکه زیرساخت‌هایی برای سنجش کیفیت آب شرب در آزمایشگاه‌های این شرکت وجود دارد، اضافه کرد: حفظ و سلامت و کیفیت آب شرب برای ما لازم‌الاجرا بوده و در این راستا شرکت آبفار استان تمام تلاش خود را در جهت تولید آب با کیفیت و مطلوب به کار می‌گیرد.
هرمزی با بیان اینکه 3 هزار و 452 آزمون در سه ماه گذشته انجام شده، اضافه کرد: میزان مطلوبیت میکروبی این آزمون‌ها 99.8 درصد بوده است که بسیار فراتر از الزامات که در استانداردها برای ما در نظر گرفته شده، قرار دارد.
وی ضمن یادآوری از انجام تعداد 204 هزار و 362 آزمون کلرسنجی در این مدت، افزود: درصد مطلوبیت کلرسنجی این آزمون‌ها، 96.4 بوده است که برای رسیدن به این مطلوب برابر استاندارد نزدیک به 41 تن کلر و مشتقات آن مصرف کرده‌ایم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۶۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان