//
کدخبر: ۱۸۸۵۰۱ //

اجرای ۵۵۰ ویژه برنامه فرهنگی در ماه مبارک رمضان

مسؤول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: 550 برنامه ویژه فرهنگی به همت سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

اجرای 550 ویژه برنامه فرهنگی در ماه مبارک رمضان
به گزارش فرتاک نیوز،

امید سبزعلی، مسؤول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: تبلیغات اسلامی البرز با همکاری روحانیون مستقر، مبلغین اعزامی، مؤسسات و کانون های فرهنگی 550 برنامه ویژه ماه مبارک رمضان را در سطح استان برگزار می کند.

مسؤول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری ویژه برنامه هایی با مضمون بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جلسات تفسیر، جزء خوانی، روخوانی و روانخوانی به عنوان مهمترین برنامه های ماه مبارک رمضان یاد کرد.

وی بیان کرد: برگزاری نشست خبری پیش از این ماه مبارک به منظور تشریح برنامه ها و فعالیت های قرآنی، پوشش محافل قرانی و انعکاس آن در رسانه های استان البرز را از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی البرز در این ماه عنوان کرد.

سبزعلی اظهار کرد: یکی از آثار و برکات معنوی ماه رمضان،کاهش چشمگیر آسیب ها و معضلات اجتماعی در سطح استان البرز است که در این راستا، کیفیت بخشی به نحوه برگزاری برنامه های فرهنگی دینی می تواند در حوزه کاهش آسیب ها تأثیرگذار باشد.

مسؤول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، رمضان را ماه تمرین تقوا و مبارزه با خواهش های نفسانی برشمرد و گفت: این ماه مبارک علاوه بر برکات معنوی، آثار و تبعات مثبت جسمی و روحی را برای بشریت به ارمغان می آورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۵۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان