//
کدخبر: ۱۹۸۷۷۱ //

فرمانده سپاه ثارالله کرمان : سپاه و بسیج در انتخابات وارد مصداق نخواهند شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت : طرح این مساله از سوی برخی ها که سپاه، بسیج و یاران انقلاب دنبال مهندسی انتخابات هستند، حرف دروغ و بی‌ربطی است، شفاف اعلام می‌کنیم سپاه، بسیج و یاران انقلاب وارد مصداق نخواهند شد و پشت هیچ کسی نبوده و نیستند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان : سپاه و بسیج در انتخابات وارد مصداق نخواهند شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "غلامعلی ابوحمزه" عصر چهارشنبه در نشست صمیمی با بسیجیان شهرستان کرمان ضمن تبریک دهه کرامت، افزود: وظیفه سپاه، بسیج و یاران انقلاب تبیین و آگاه سازی، بصیرت افزایی جامعه و دعوت از مردم برای حضور حداکثری پای صندوق های رای گیری برای بیان معیارها و ملاک های اصلح است.
سردار ابوحمزه اضافه کرد: همواره در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براین باوریم که هر کس می‌خواهد در تشکیلاتی حضور یابد، می تواند از سپاه استعفای خود را بنویسد و برود به سلامت چرا که سپاه و بسیج برای انقلاب است نه برای زد و بندها که بخواهیم چوب حراج به آن بزنیم.
وی همچنین به موضوع شبکه های اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: باید از جنبه‌های مثبت فناوری و تکنولوژی روز دنیا استفاده کنیم و در جهت مقابله با دیگر جنبه‌های مخرب این تکنولوژی چون افزایش خشونت، ترویج مسایل جنسی و شهوانی در انسان، افزایش استرس، اضطراب و ترس و کاهش قدرت تصمیم سازی با تولید محتوای مناسب به مقابله پرداخت.

سردار ابوحمزه همچنین با تحلیل مسایل روز جهانی از آمریکا و اروپایی ها به عنوان دو روی یک سکه نام برد که همواره هم سو با یکدیگر طی ۴۰ سال گذشته از عمر انقلاب اسلامی حرکت کرده اند.

وی حرکت جدید غربی‌ها به عنوان تامین غذا و دارو را فریبی بیش ندانست و اظهار داشت: نباید فریب و گول ظاهرسازی آنان را بخوریم زیرا آنها باید تعهداتی که در سه سال گذشته انجام نداده بودند را انجام بدهند و حرکت‌های امروز آنان آنها کاملاً بی‌اساس و بی‌پایه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۷۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان