//
کدخبر: ۱۹۱۸۳۷ //

طرح میزبانی ایتام در البرز اجرا شد

ارشد سازمان بسیج سازندگی استان البرز گفت: طرح میزبانی 200 نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در حسینیه کانون شهید سبحانی سپاه البرز برگزار شد.

طرح میزبانی ایتام در البرز اجرا شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ اکبر یوسفی، ارشد سازمان بسیج سازندگی استان البرز  گفت: با توجه به ثواب سنت افطاری دادن به مسلمین، طرح میزبانی 200 نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کرج با مشارکت سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان و سازمان بسیج سازندگی البرز در حسینیه کانون شهید سبحانی سپاه استان اجرا شد.

ارشد سازمان بسیج سازندگی استان البرز بیان کرد: ایتام خردسال به همراه مادرانشان و ایتام بزرگسال به تنهایی در این مراسم حضور داشتند و پاسداران رسمی سپاه استان نیز با لباس های سازمان بسیج سازندگی به صورت متحد و هم شکل میزبان ایتام بودند.

یوسفی با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده میان کمیته امداد و سازمان بسیج سازندگی اظهار کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون در تمام نواحی سپاه یک برگه فرم عضویت به همراه فیش حقوقی پاسداران برای آن ها ارسال شده است تا در صورت تمایل ایتام مورد نظر را با پرداخت مبلغ ماهیانه 30 هزار تومان تحت پوشش قرار دهند.

ارشد سازمان بسیج سازندگی استان البرز عنوان کرد: این طرح دائمی است اما با توجه به سفارش به اکرام ایتام در این ماه مبارک فرصت یک ماهه جهت توزیع و جمع آوری فرم های سرپرستی ایتام در نظر گرفته شده است و تا پایان ماه رمضان جمع آوری می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۸۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان