//
کدخبر: ۱۸۹۸۹۰ //

آیت‌الله مدرسی: مشخص نیست چرا برخی در کشور نقاط قوت و اراده ملت را فراموش کرده‌اند

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه کسانی که دنبال مذاکره هستند به سرنوشت کشورهای منطقه بنگرند، گفت: مشخص نیست که چرا برخی در کشور نقاط قوت و اراده ملت را فراموش کرده‌اند.

 آیت‌الله مدرسی: مشخص نیست چرا برخی در کشور نقاط قوت و اراده ملت را فراموش کرده‌اند
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت‌الله سید محمد رضا مدرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان یزد با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر اظهار داشت: این شب‌ها بسیار باارزش و بهتر از هزار ماه است که انسان باید از روزها به بهترین شکل استفاده کند و کسانی که در این شب‌ها به استغفار بپردازند، هر چه گناه داشته باشند توسط خدای متعال بخشیده می‌شود.

امام جمعه موقت یزد در ادامه با بیان اینکه امروز سالروز پیروزی خرمشهر است گفت: خرمشهر در آن سال‌ها اسیر افراد درنده‌ای مانند صدام و یاران درنده بعثی‌اش بود.

عضو فقهای شورای نگهبان اضافه کرد: در آن زمآن‌همه قدرت‌های جهآن‌هم آشکارا و هم پنهانی به کمک بعثی‌ها آمدند تا اینکه انقلاب اسلامی را به جرم اینکه اسلامی و رهبر آن یک ولی فقیه است نابود کنند و انقلاب از اهداف ارزشمند خود باز ماند و ایران در تسخیر کشورهای دیگر باشد و در نهایت هم به لطف و یاری خدای متعال و فداکاری و ازخودگذشتگی رزمندگان جمهوری اسلامی به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه وقتی گفته می‌شود خرمشهر را خدا آزاد کرد به این دلیل است که یک عنایت بسیار بزرگ از سوی پروردگان متعال بود افزود: صدام با همراهی همه قدرت‌های جهان فقط به دنبال نابودی جمهوری اسلامی بود ولی خدای متعال خواستار ماندن این انقلاب ارزشمند بود.

مدرسی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با توکل بر خدای متعال توانست همه قدرت‌ها را شکست دهد ادامه داد: در آن زمان بعثی‌ها به دنبال این بودند که طی چند روز به تهران برسند و سپس کشور را تسخیر کنند که نشان از اراده خاص خدای متعال برای پیروزی جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه موقت یزد در ادامه با طرح این سؤال که چرا برخی از مسئولان پیروزی سوم خرداد را فراموش کرده و بسیاری از نقاط قوت خود را از یاد برده‌اند؟ گفت: ما باید بازگردیم و تفکر کنیم که چگونه در این جنگی که همه دنیا برای شکست ما ایستاده بودند، به پیروزی رسیدیم و از همان مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن استفاده کنیم.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در مسئله برجام دنبال خلع سلاح جمهوری اسلامی هستند افزود: آنها ابتدا بحث هسته‌ای را مطرح کردند و سپس بحث موشکی، آن‌هم به این دلیل است که اگر روزی به مانند گذشته بخواهند ایران اسلامی را موشک باران کنند ما نتوانیم به آنها پاسخ دهیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی در کشور که کم هم هستند دنبال مذاکره با دشمن هستند افزود: کسانی که می‌گویند موشک نمی‌خواهیم و دنبال مذاکره هستند باید به کشورهای منطقه بنگرند و ببینند که دشمن رحم ندارد و فقط به دنبال اهداف پلیدشان هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۸۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان