//
کدخبر: ۱۶۹۶۷۲ //

تکذیب خبر ۹۴ سالگی آیت‌الله مصطفی علماء امام جمعه کرمانشاه

تکذیب خبر 94 سالگی آیت‌الله مصطفی علماء امام جمعه کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 دکتر علیرضا شهرستانی رئیس دفتر امام جمعه کرمانشاه طی گفت‌وگویی تلفنی با خبرنگاران گفت: برخی از کانال‌های تلگرامی و سایت‌های خبری بدون اطلاع از سن آیت‌الله علماء نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمانشاه را 94 سال اعلام کرده‌اند که این خبر صحت ندارد و آن را تکذیب کرد.

37

او افزود: آیت‌الله مصطفی علماء متولد سال 1322 می‌باشد و تقریباً 75 ساله می‌باشد. برخی نشریات زرد بی‌جهت شایعه پراکندگی می‌کنند و بدون مدرک رسمی خبر منتشر می‌کنند که این واقعیت ندارد و طبق شناسنامه این سند معتبر سن حضرت آیت‌الله علما کاملاً مشخص است.

رئیس دفتر امام جمعه کرمانشاه گفت: اگر چنانچه برخی از این سایت‌ها و شبکه‌های مجازی اقدام به شایعه پراکندگی بیشتر از این کنند و بدون مدرک و سند معتبر اخبار کذب را منتشر نمایند با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

دکتر شهرستانی با توجه به اینکه این روزها برخی سایت‌ها و شبکه‌های مجازی؛ شایعاتی در  این باره که ائمه جمعه مراکز سایر استان‌ها چند سال دارند، و با این کار تخریب کرده‌اند، اظهارداشت: این کانال‌ها از جمله خبرآنلاین  که تیتر زده است؛«چندی پیش برخی از ائمه جمعه به علت کهولت سن از سمت امام جمعه استعفا دادند» این خبر صحت ندارد و خلاف و اصول اخلاقی روزنامه‌نگاری رفتار کرده‌اند و بیشتر هدفشان جذب مخاطب و عوام فریبی می‌باشد.

 رئیس دفتر امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه در ادامه گزارش خبر آنلاین آمده است که: «از آنجا که یکی از علل اصلی استعفاهای ائمه جمعه مسئله سن است، به سن امام جمعه مراکز استان‌ها که اکثراً نماینده ولی‌فقیه آن استان‌ها هم هستند نگاهی انداختیم.»

دکتر شهرستانی با توجه به اینکه در این راستا باز هم خبر آنلاین آورده که: «بیشترین سن مربوط به حجت‌الاسلام مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه با ۹۴ سال است» گفت: این سایت بدون مدرک قانونی خبر فوق را منتشر کرده است، در صورتی که حضرت آیت‌علماء 75 سال بیشتر سن ندارد ولی این‌ها از این شایعه پراکندگی هدف‌ دارند چرا که مدرک ارائه نداده‌اند و باید پاسخگو باشند.

او افزود: آنان با این روندی که پیش گرفته‌اند خواسته‌های بیگانگان و دشمنان ایران اسلامی و انقلاب را دنبال خواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۶۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان