//
کدخبر: ۱۶۰۳۶۹ //

معاون پارلمانی رئیس جمهوری: مردم ایران انقلاب را مدیون شهدا هستند

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان اینکه شهدا از عزیزترین و گرانقدرترین فرزندان ایران اسلامی هستند، گفت: مردم ایران، انقلاب اسلامی را مدیون شهدا به خصوص شهدای جنگ تحمیلی هستند.

 معاون پارلمانی رئیس جمهوری:
مردم ایران انقلاب را مدیون شهدا هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

 حسینعلی امیری همزمان با سفر رئیس جمهور به استان گلستان، روز دوشنبه در جمع خانواده شهیدان مازنی در بندرگز در غرب گلستان افزود: شهیدان ذخایر اصلی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: تعداد شهدای خانواده مازنی بیانگر این است که این خانواده و دیگر خانواده ها فرزندانی صالح و شایسته را تقدیم انقلاب، نظام و ایران کرده اند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری همچنین گفت: رسیدن به درجه شهادت، افتخار و سعادتی عظیم است که فقط شایسته صالح ترین و خاص ترین فرزندان این مرز و بوم است.

گفتنی است که شهیدان محمد مهدی و علی اکبر مازنی برادران حجت السلام والمسلمین احمد مازنی هستند که به ترتیب که در عملیات های بیت المقدس و بدر در جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت رسیدند.

رئیس جمهوری و هیات 17 نفره همراه وی امروز (دوشنبه) وارد استان گلستان شدند و دکتر روحانی پس از سخنرانی در جمع پرشور مردم گنبدکاووس، به صورت ویدئو کنفرانس طرح های عمرانی، اقتصادی و اجتماعی استان را افتتاح و به بهره برداری رساند و عملیات اجرایی بسیاری از طرح های توسعه ای استان نیز آغاز شد.

در جریان این سفر دو روزه مهمترین برنامه ها و طرح های مرتبط با توسعه استان از جمله در حوزه های بهداشت و درمان، کشاورزی، حمل و نقل، مدیریت منابع آب، انرژی، گردشگری، محیط زیست، عمران شهری و روستایی، ورزش، آموزش عالی، آموزش و پرورش، صنایع و همچنین سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی پیگیری می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۳۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان