//
کدخبر: ۱۸۴۳۱۳ //

معاوون وزیر راه و شهرسازی: بزرگراه ایلام- مهران تا اربعین امسال زیر بار ترافیک می رود

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: بزرگراه ایلام- مهران تا اربعین امسال زیر بار ترافیک می رود.

معاوون وزیر راه و شهرسازی: بزرگراه ایلام- مهران تا اربعین امسال زیر بار ترافیک می رود
به گزارش فرتاک نیوز،

 امیر امینی عصر روز چهارشنبه در بازدید از محور ایلام-مهران اظهار داشت: تا ایام اربعین سال جاری غیر از چند درصد جزئی مابقی بزرگراه ایلام- مهران زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت.

وی گفت: خوشبختانه در سال گذشته ۲۶ کیلومتر دیگر از این مسیر به صورت چهار خطه زیر بار ترافیک رفت و هم اکنون در سه قطعه این مسیر پیمانکاران مشغول فعالیت هستند.

امیری اظهار داشت: حفاری تونل موازی تونل راه کربلا به طول ۷۰۰ متر به پایان رسیده و پیمانکار مشغول کف کنی و پوشش بتونی آن است.

وی افزود: عملیات اجرایی تونل دیگر ۷۰۰ متری نیز در روزهای آینده آغاز خواهد شد، ضمن اینکه پیمانکاران در سایر قطعات نیز مشغول فعالیت هستند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: در مقاطعی از این محور بر اثر بارندگی‌های اخیر با رانش زمین مواجه هستیم که کار مطالعه و تثبیت این مقاطع در جریان است و مراتب را در قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده مطرح و برای تأمین اعتبارات لازم تصمیم گرفته خواهد شد.

علی اصغر کاظمی مدیر کل راه و شهرسازی ایلام نیز در این بازدید گفت: به علت بارندگی‌های امسال تمرکز پیمانکاران این محور بیشتر عملیات بازگشایی مسیرهای آسیب دیده از رانش بوده که با رفع این موانع و همچنین تخصیص اعتبارات لازم عملیات اجرایی بزرگراه مهران شتاب و عملیات تکمیلی و روکش آسفالت نهایی مسیرها که دغدغه مسافرین این مسیر است انجام خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۳۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان