//
کدخبر: ۱۶۳۱۴۶ //

معاون وزیر راه و شهرسازی: انتخاب مدیران ارشد از داخل مجموعه وزارت راه و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در این وزارتخانه باید تمام مدیران و مدیران ارشد از داخل خود مجموعه راه وشهری انتخاب شوند، گفت: برنامه اصلاح نظام اداری از جمله طرح‌هایی است که وزارت راه و شهرسازی در قالب ۱۰ برنامه آن را دنبال می‌کند

معاون وزیر راه و شهرسازی:
انتخاب مدیران ارشد از داخل مجموعه وزارت راه و شهرسازی
به گزارش فرتاک نیوز،

 سید سعید ظهر امروز (شنبه) در آئین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، با بیان اینکه دشمنان انقلاب از همان روز اول چشم به نابودی آن داشتند، اظهار کرد: امروز بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب شاهد تنومند شدن درخت انقلاب هستیم و وجود ۱۷ هزار شهید ترور، حادثه طبس، هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های مردم موجب شکل گیری و بارور و رشد نظام شد.

 

وی افزود: از سوی دیگر دشمنان با تحریم‌ها به دنبال ساقط کردن انقلاب اسلامی هستند که با هشیاری مردم و مسئولان از این مسیر نیز عبور خواهیم کرد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به اینکه اصفهان با وسعت ۱۰۷ هزار کیلومتر نگین استان‌های کشور است، تاکید کرد: این استان با قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب، نقش مهمی در حمل و نقل کشور دارد. راه‌های روستایی از موضوعات در دستور کار مدیریت جدید وزارتخانه است که برای آن برنامه ریزی هایی انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه اصلاح نظام اداری از طرح‌هایی است که وزارتخانه در قالب ۱۰ برنامه آن را دنبال می‌کند، اظهار کرد: در حال حاضر در اصلاح ساختار و کاهش تصدی اقداماتی برداشته شد و به همین منظور انتقال سازمان راهداری اقدامی مهم برای افزایش راندمان این حوزه بود.

 

سیدعلایی با تاکید بر اینکه مدیریت سرمایه انسانی از محورهای دیگر تغییر است، افزود: در مرحله نخست این طرح برای استخدام ۳۰۰ نفر نیرو برنامه‌ریزی شده است و در این مسیر با توسعه آموزش به دنبال توسعه شایستگی‌ها و ارتقا سرمایه انسانی هستیم.

 

وی با بیان اینکه خدمت کردن در نظام اسلامی توفیق بزرگی است، تصریح کرد: خوشبختانه مجموعه وزارت راه و شهرسازی در تمام حوزه‌ها از جمله راه، ریلی، هوایی، معماری و … برای خدمت بی‌منت به مردم تلاش می‌کند و در جهت تحقق این موضوع کار را دنبال می‌کند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در این وزارتخانه باید تمام مدیران و مدیران ارشد از داخل خود مجموعه راه وشهری انتخاب شوند، تاکید کرد: انتخاب آقای امیرخانی نیز در این راستا بود که وی در پست‌های مختلف فعالیت طولانی داشته است.

 

وی خطاب به امیرخانی، گفت: امروز فعالیت در این مجموعه نیازمند کار جهادی و خدمت بی‌منت به مردم است و زمان می‌گذرد و باید توجه داشت که فرصت برای خدمت به مردم بسیار کوتاه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۳۱۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان