//
کدخبر: ۱۸۱۰۴۹ //

طرح جهاد همبستگی تلاش همگانی برای بازسازی ویرانی‌های سیل است

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه طرح جهاد همبستگی تلاش همگانی برای بازسازی ویرانی‌های سیل است گفت: اگر همه مردم ایران دست در دست هم دهند و هر فردی در حد وسع و توان خود گوشه‌ای از ویرانی سیل را در دست بگیرد مطمئنا در کوتاهترین زمان ممکن این خرابی‌ها ترمیم می‌شود.

طرح جهاد همبستگی تلاش همگانی برای بازسازی ویرانی‌های سیل است
به گزارش فرتاک نیوز،

ماموستا سیداحسن حسینی در سنندج با اشاره به پیشنهاد سردار غیب‌پرور مبنی بر طرح جهاد همبستگی ملی در کمک به مردم مناطق سیل‌زده، اظهار داشت: طرح جهاد همبستگی ملی طرحی مدبرانه در یاری و کمک به مردم دردمند و سیل‌زده کشور است.

وی با اشاره به اینکه طرح جهاد همبستگی تلاش همگانی برای بازسازی ویرانی‌های سیل است افزود: در این طرح قرار است هر مسجد در سراسر کشور ساخت یک منزل مسکونی و هر کاسبکار تأمین یک کالای اساسی را عهده‌دار شود در واقع با این طرح کل مردم ایران در بازسازی ویرانی‌های سیل مشارکت خواهند داشت.

امام جمعه موقت سنندج به پیشینه قوی و روحیه تعاون مردم کردستان برای همدردی، همدلی و کمک‌رسانی به مردم حادثه دیده اشاره کرد و ادامه داد: مردم استان کردستان همواره در هر زمان که نیاز به کمک به همنوع بوده حضوری فعال داشته‌اند و مطمئنا امروز هم در راستای تحقق طرح جهاد همبستگی ملی و کمک به مردم سیل‌زده پیشقدم خواهند شد.

وی تصریح کرد: از تمام مردم کردستان تقاضا می‌کنیم که بار دیگر آستین هم‌دردی و یاری خود را برای کمک به سیل‌زدگان و کم کردن آلام و درد این عزیزان بالا بزنند.

ماموستا حسینی با بیان اینکه کمک و دستگیری از مومن سفارش قرآن و پیغمبر خدا است، گفت: در قرآن کریم خداوند می‌فرماید که رحمت خداوند به نیکوکاران نزدیکتر است.

امام جمعه موقت سنندج تاکید کرد: دولت و نظام هر چه در توان دارد برای برطرف کردن مشکلات حادثه دیدگان و مردم سیل زده بکار می‌‌گیرد، اما عمق  زیان سیل به قدری است که دولت بدون همکاری و همیاری مردم نمی‌تواند از عهده آن برآید.

وی با اشاره به اینکه قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود، گفت: اگر همه مردم ایران دست در دست هم دهند و هر فردی در حد وسع و توان خود گوشه‌ای از ویرانی سیل را در دست بگیرد مطمئنا در کوتاهترین زمان ممکن این خرابی‌ها ترمیم می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۰۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان