//
کدخبر: ۱۷۳۰۴۸ //

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی: ۱۴ درصد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌غربی جوان هستند

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طی سال جاری سه هزار و 800 فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است، گفت: این میزان شغل با اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ایجاد شده که یک هزار و 70 فرصت شغلی در حوزه جوانان بوده و ۲۱ میلیارد تومان برای تسهیلات خوداشتغالی جوانان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی:
14 درصد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌غربی جوان هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

عزیز سهندی امشب در سی‌امین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایان‌غربی که امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نماینده جوانان در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: 185 هزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌غربی هستند که 23 هزار و 500 نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد را جوانان به خود اختصاص داده‌اند و 14 درصد کل جمعیت تحت پوشش را شامل می‌شوند.

 وی افزود: در بحث ازدواج و کمک هزینه، طی سال جاری برای دو هزار و 700 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان، کمک هزینه ازدواج با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان اعطا شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با اشاره به حمایت‌های تحصیلی دانش‌آموزی و دانشجویی این نهاد خاطرنشان کرد: بیش از چهار میلیارد و 300 میلیون تومان نیز در رابطه با کمک هزینه‌های تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد استان در طول سال جاری اعطا شده است.

وی تصریح کرد: طی سال جاری با اعتباری بالغ بر 78 میلیارد و 500 میلیون تومان در حدود سه هزار و 800 فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است که یک هزار و 70 مورد آنها مربوط به جوانان بوده است.

سهندی با اشاره برگزاری دوره‌های آموزشی برای جوانان تحت حمایت کمیته امداد استان، افزود: 50 درصد آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای این نهاد مربوط به قشر جوان بوده که پس از اتمام دوره‌ها با ارائه تسهیلات کم‌بهره به صورت حرفه‌ای به سمت خوداشتغالی حرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از سه میلیارد و 500 میلیون تومان نیز در بحث بهداشت و سلامت برای درمان جسمی، روحی و روانی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد هزینه شده است که 99 درصد مشاوره‌های کمیته امداد نیز مربوط به جوانان بوده است.

سی‌امین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان‌غربی با سه دستور جلسه کاری به ریاست معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و نماینده جوانان در استانداری آذربایجان‌غربی با گزارش عملکرد یک ساله دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص امور جوانان برگزار شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۰۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان