//
کدخبر: ۱۵۷۷۲۰ //

۴۵۰ درمانگاه و کلینیک تامین احتماعی در کشور فعال است

سرپرست تامین اجتماعی کشور گفت: 450 درمانگاه و پلی کلینیک متعلق به این سازمان در کشور به بیمه شدگان خدمات می دهد.

450 درمانگاه و کلینیک تامین احتماعی در کشور فعال است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدحسن زدا عصر پنجشنبه در حاشیه بهره برداری از واحدهای جدید سی.تی.اسکن و ام.آر.آی بیمارستان فارابی مشهد طی گفت و گو با خبرنگاران تعداد بیمارستان های سازمان اجتماعی در کشور را 80 بیمارستان ذکر کرد و افزود: این سازمان هم اکنون 18 خدمت به بیمه شدگان رائه می دهد که یکی از آنها درمان است.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون 14 میلیون و 200 هزار نفر بیمه شده اصلی تامین اجتماعی در کشور هستند که با افراد تحت پوشش آنها تعداد بیمه شدگان این سازمان به 42 میلیون نفر می رسد.

وی گفت: با کمک دست اندرکاران امید است در سال آینده رانندگان کشور دغدغه بیمه ای نداشته باشند و تمام تمرکزشان بر کارشان باشد.

زدا اظهار داشت: هم اکنون سهم کارفرما (رانندگان) از پوشش بیمه ای 50 درصد است و چون مبلغ قابل توجه و برای رانندگان مهم و تاثیرگذار است، مجلس در ترمیم بودجه 97 به این مسئله توجه کرده است، در حالی که بر اساس قانون برنامه ششم توسعه، برای اجرای برنامه هایی که فاقد پشتوانه مالی است، منع قانونی وجود دارد.

در این مراسم با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور هتلینگ بخش زنان و زایمان بیمارستان 17 شهریور مشهد و واحد جدید سی.تی.اسکن و ام.آر.آی بیمارستان فارابی مشهد به بهره برداری رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۷۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان