//
کدخبر: ۳۸۹۶۰۶ //

چگونه دوباره عاشق همسرمان شویم؟

دوباره عاشق همسرمان شویم تحقیقات نشان داده اند که تمایل و کشش خاصی که زوج ها در آغاز ازدواجشان تجربه میکنند پس از گذشت چند سال کمرنگ شده و جای خود را به مرحله ی دیگری از روابط یعنی احترام متقابل و صمیمیت عمیق میدهد . در این وضعیت زوج ها حس میکنند که عاشق همسر خود نیستند و به دنبال راهی می گردند تا مجدداً شوهر و یا زن خود را دوست داشته باشند.

چگونه دوباره عاشق همسرمان شویم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

برعکس عقاید و تحقیقات رایج میتوانید مجدداً عاشق کسی بشوید که قبلا دوستش داشتید حتی اگر نسبت به وی حسی ندارید.

افزایش هورمون های عشق

برای افزایش دوپامین:

دوباره عاشق همسرمان شویم غذاهای سرشار از پروتئین مثل گوشت و ماهی و غذاهای سرشار از تیروسین مثل بادام، آووکادو، موز، لبنیات، لوبیای سفید رنگ، تخم کدو حلوایی و دانه کنجد بخورید.

زیاد از نور افتاب استفاده کنید.

تفریحی انجام دهید که قلب شما را به تپش وادارد. از بانجی جامپینگ گرفته تا صخره نوردی و بازی هر چیزی که ضربان قلب تان را بالا ببرد و عنصر ریسک در آن باشد دوپامین بدن را افزایش میدهد .

وقت بگذارید و کارهایی بکنید که برای تان لذت بخشند و روی احساسی که از انجام آنها به شما دست میدهد تمرکز کنید.

دو قانون غیرقابل تغییر در زندگی تمامی زوجین( چه خوشبخت و چه بدبخت، چه پیر و چه جوان، چه با فرزند و چه بی فرزند، چه در ازدواج نخست و چه در ازدواج های بعدی و…) وجود دارد که ما باید این دو قانون را بعنوان قسمتی از زندگی خود بپذیریم و ایمان داشته باشیم:

زندگی تمامی اشخاص مملو است از پستی و بلندی، خوبی و بدی، خوشحالی و ناراحتی، خنده و گریه، دوست داشتن و نداشتن و….

پس هیچ زندگی را نمی توان یافت که بدون مشکل باشد. نمی توان گفت برخی از زوجین در زندگی شان اصلاً هیچ مشکلی ندارند و زندگی آن ها مدام بر وفق مرادشان است. در هیچ زندگی ای نمی توان گفت همیشه و در همه حال زن و شوهر عاشق و معشوق یکدیگرند و هیچ موضوعی سبب ایجاد ناراحتی بین آن ها نمی شود، بلکه چه بسا عاشق ترین زوج ها هم گاه با هم تفاوت نظرهای بزرگی دارند.

دوباره عاشق همسرمان شویم  در وجود هر یک از اشخاص حتی در بهترین آن ها، نقایصی پنهان است و هیچ شخصی کامل نیست. از طرفی تمامی افراد در صفت ها و خصوصیت هایی که دارند با هم متفاوتند.

ارتباطات دوستانه ای با همسرتان برقرار کنید:

دوباره عاشق همسرمان شویم از هر لحاظ، تلاش کنید با همسرتان صمیمی و به وی نزدیک شوید، تمامی راهها را امتحان کنید، با وی از احساسات مثبت و منفی خود حرف بزنید، از افکار، آمال، رویاها، علائق، ارزش های دینی، ترس ها، استرس ها، و سختی های خود حرف بزنید، در خصوص نیازهای جنسی خود حرف بزنید و میل جنسی همسرتان را برانگیزید، با او بامحبت باشید، دست های او را بگیرید و او را ببوسید، با او به تفریح و سرگرمی بپردازید، مدت زمانی از روز را با او بگذرانید و از بودن با او لذت ببرید، هنگامی که او با شما حرف می زند به گفته هایش گوش سپارید، با او همدلی کنید و نشان دهید او را درک می کنید، به علائق او احترام بگذارید، به او بگویید به تو افتخار می کنم، کلمات محبّت آمیز به او بگویید، برای او نامه و پیام های عاشقانه بنویسید، از خطاهای او درگذرید، هر از چندگاهی او را صدا کنید و او را تماشا کنید و لبخند بزنید، و خلاصه از هیچ کوششی دریغ نکنید.

به او هم یاد دهید با شما این چنین باشد. احتمالا او بلد نیست و نمی داند چطور باید با شما دوستانه رفتار کند! شاید برای همیشه لازم باشد به او یادآوری کنید که چطور باید با شما رفتار کند و این اصلاً ایرادی ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۶۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان