?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 19:27
کد خبر : 1610

عشق آقامحمد۳۵ساله به این خانم ۸۰ ساله منجر به ازدواج شد

عشق آقامحمد۳۵ساله به این خانم ۸۰ ساله منجر به ازدواج شد
هیچ قدرتی در دنیا یارای مقاومت در برابر عشق را ندارد حتی اختلاف سنی ۵۰ ساله

چمدون -راست است که می گویند عشق سن و سال نمی شناسد و اگر بیاید همه چیز را تحت الشعاع خود قرار می دهد ،در یک داستان عشقی عجیب و غریب دیگر آیریس جونز ۸۰ ساله و محمد احمد ابراهیم ۳۵ ساله با یکدیگر در یکی از شبکه‌های اجتماعی آشنا شدند و دو ماه بعد محمد عشق خود را به آیریس اعلام کرد و همین امر باعث آشنایی بیشتر این دو و همچنین دیدارشان در قاهره شد.

blank

همچنین آیریس در ملاقاتی که با مادر محمد داشت از تصمیم ازدواجشان گفتند، که مادر محمد نیز مخالفتی نشان نداد و این ازدواج را پربرکت دانست.

 

blank

آیریس موظف شد تا برای ازدواج با محمد، سند طلاق خود را که ۴۰ سال پیش اتفاق افتاده است را به سفارت انگلیس در مصر ارائه دهد. همچنین این زن ۸۰ ساله تعهدنامه‌ای را مبنی بر آزاد بودن (مجرد بودن) خودش را به سفارتخانه ارائه کرد.

خانواده آیریس از جهت اینکه محمد دنبال پول یا گذرنامه انگلیسی باشد، نگران این رابطه بودند، اما بعد از مدتی متوجه شدند که این رابطه یک عشق واقعی است.

آیریس در گفت‌و‌گو با یکی از سایت‌های خبری با اشاره به عشقی که بین خودش و محمد است، تاکید کرد: محمد اگر بخواهد به خاطر پول و ثروتم با من ازدواج کند، متاسفانه ناامید می‌شود، چراکه من یک مستمربگیر ساده هستم و سال‌های زیادی از عمرم را برای شادی و خوشحالی مردم صرف کردم و حالا فقط می‌خواهم با مردی که دوستش دارم تا قبل از مرگم زندگی کنم.

blank

همچنین محمد بیان کرد: رابطه و عشق ما واقعی است و این درست نیست که به همه چیز از زاویه مادی نگاه کنیم. درواقع اگر یک زندگی بخواهد به این صورت پیش برود، هیچ احساسی دیگر وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.