//
کدخبر: ۲۷۷۸۶۴ //

روحانی:آموزش در کشور ما در سخت‌ترین شرایط تعطیل نمی‌شود

رییس جمهور گفت: اولین وظیفه معلمان عزیز ما مقابله با ویروس کروناست. در مدرسه مدیر و معلم سنگین‌ترین وظیفه را بر عهده دارند و البته خانواده‌ها و دانش‌آموزان هم همکاری می‌کنند.

روحانی:آموزش در کشور ما در سخت‌ترین شرایط تعطیل نمی‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در آیین آغاز سال تحصیلی جدید با بیان اینکه برای ما مهم است روند آموزش در کشور جریان داشته باشد، اظهار کرد: امروز هم به مدد همه خانواده ها و دانش آموزان عزیز و معلمان گرانقدر ثابت می‌کنیم که دوگانگی آموزش - سلامت‌ و خانه - مدرسه غلط است.

به گزارش فرتاک نیوز،وی افزود: امسال دقت‌ها در روند حفظ سلامت دانش‌آموزان بیشتر خواهد بود؛ چرا که یک دشمن طبیعی یعنی ویروس کرونا هم در کشور حضور دارد و این کار بر دوش معلمان، مدیران مدارس و خانواده‌هاست. ما می‌خواهیم بگوییم آموزش در کشور ما در سخت‌ترین شرایط تعطیل نمی‌شود همانطور که در سخت‌ترین روزهای جنگ هم تعطیلش نکردیم.

رییس جمهور گفت: امسال با تبریک سال تحصیلی جدید به معلمان عزیز عرض می‌کنم که امسال رسالت و وظایف سخت‌تری بر دوش‌شان قرار دارد. هر کسی معتقد است که آموزش باید تعطیل شود یعنی رشد و تعالی نوجوانان باید تعطیل شود و این روند توقف‌ناپذیر است.

روحانی تصریح کرد: اولین وظیفه معلمان عزیز ما مقابله با ویروس کروناست. در مدرسه مدیر و معلم سنگین‌ترین وظیفه را بر عهده دارند و البته خانواده‌ها و دانش‌آموزان هم همکاری می‌کنند. پس قبل از آغاز هر کلاس درسی با توصیه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد و در هر کلاسی سوالات دانش‌آموزان درباره سلامت شان برابر کرونا پاسخ گیرد و لااقل پنج دقیقه به این امر اختصاص داده شود.

وی یادآور شد: از همه معلمان خواهش می‌کنم که به دانش‌آموزان سکونت و آرامش بدهند تا استرس و اضطراب نداشته باشند. اگر رعایت بهداشت انجام شود، ماسک و رعایت فاصله صورت گیرد می‌تواند ما را از این ویروس برحذر دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۸۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان