//
کدخبر: ۲۷۶۵۸۰ //

روحانی:ایران کار بزرگی را در مقابله با کرونا انجام داد

رئیس‌جمهور گفت: سه نفر از رهبران دنیا به من گفتند کار شما در ایران برای ما الگو شد که چگونه با کرونا مقابله کنیم و در عین حال فعالیت اقتصادی خود را ادامه دهیم.

روحانی:ایران کار بزرگی را در مقابله با کرونا انجام داد

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز( سه شنبه 4 شهریور)  در آیین افتتاح و رونمایی از طرح‌های ملی در  وزارت صنعت، معدن و تجارت که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت:همان طور که معادن و پتروشیمی ما توانسته جای صادرات نفت را بگیرد، گسترش معادن طلا و استخراج آن می‌تواند به نوعی جایگزین ارز خارجی شود که کار بزرگی است، مساله طلا اهمیت ویژه برای ما دارد.

به گزارش فرتاک نیوز،وی با بیان اینکه توانسته‌ایم  نسبت به سال 92، تولید طلا را به 14 برابر برسانیم، ادامه داد:طلا می‌تواند پشتوانه پول ما باشد. طلا می‌تواند در صنابع بسیار حساس کاربرد داشته باشد بنابراین دولت آماده است در این زمینه تلاش بیشتری انجام دهد.

رئیس‌جمهور با اعلام اینکه  در 4 ماهه امسال نسبت به 4 ماهه سال گذشته دارای رشد هستیم، اضافه کرد: با وجود کرونا این کار خیلی مهمی است.

روحانی با بیان اینکه دشمنان ما در آغاز کرونا دنبال توطئه‌ای بودند که می‌گفتند همه کارها باید تعطیل شود، اضافه کرد: وقتی ما در اواخر فروردین اعلام کردیم که کسب و کارها باید باز شود و از آغاز کرونا اعلام کردیم واحدهای تولیدی نباید تعطیل شود خیلی‌ها عصبانی شده بودند.

وی ادامه داد: رسانه‌های بیگانه خودکشی می کردند که دولت برای جان مردم ارزش قائل نیست و چرا همه جا تعطیل نمی‌شود، می‌خواستند کشور را به بحران ببرند و همه چیز تعطیل شود مانند کشورهای خود آنها که برای نان، آب و وسایل بهداشتی مردم صف تشکیل می‌دادند، می‌خواستند ما هم چنین وضعیتی را پیدا کنیم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: با بیان اینکه ایران کار بزرگی را در مقابله با کرونا انجام داد، ادامه داد: سه نفر از رهبران دنیا به من گفتند کار شما در ایران برای ما الگو شد که چگونه با کرونا مقابله کنیم و در عین حال فعالیت اقتصادی خود را ادامه دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۵۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان