//
کدخبر: ۲۲۳۸۸۸ //

مهم‌ترین اولویت آموزش و پرورش،ساماندهی نیروی انسانی است!

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ساماندهی نیروی انسانی مهم‌ترین اولویت آموزش و پرورش است.

مهم‌ترین اولویت آموزش و پرورش،ساماندهی نیروی انسانی است!
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد اسکندری‌نسب در  گردهمایی معاونان آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان اظهار داشت: نزدیک به 42 هزار نفر عضو خانواده آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت استان کرمان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: ما برای  الگوشدن برای دیگران چند شرط از جمله صداقت، شایستگی، وفاداری، ثبات‌رای، نحوه صدور ابلاغی که صادر می‌کنیم، کیفیت‌بخشی، شفافیت، ادراک، عدالت، و....نیاز داریم.

وی ادامه داد: اگر در آموزش و پرورش بتوانیم رفتار شهروندی ایجاد کنیم مطمئن باشید آموزش و پرورش پویا و نظم‌پذیر ایجاد می‌شود.

  اسکندری‌نسب عنوان کرد: باید تلاش کنیم رضایت شغلی در مجموعه ما ایجاد شود زیرا معلم‌ها قشر زحمت‌کش و عزیزی هستند و رضایت شغلی تنها با مسائل مادی همیشه ایجاد نمی‌شود بلکه با رفتار، عدالت، برخورد، الگوبودن و ...ایجاد می‌شود  و کارمند اگر احساس کند در محیطی که در آن کار می‌کند سلامت، صمیمیت، اخلاق‌مداری، نظم‌پذیری و عدالت وجود دارد بهتر کار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه باید اولویت‌ها در آموزش و پرورش جدی گرفته شود، ابراز داشت: ما در آموزش و پرورش هیچ اولویتی مهم‌‌تر از نیروی انسانی و ساماندهی آن نداریم.

اسکندری‌نسب اظهار کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، معلم را به عنوان مربی قلم‌داد می‌کند نه کارمند و می‌گوید معلم انسان فرهیخته و فکوری است که باید مسیر تربیت را فراهم کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در بحث مدرسه‌محوری اولین اولویت انتخاب مدیران کارآمدبود و بارها گفته‌ایم که اگر می‌خواهید اتفاقی در آموزش و پرورش رخ  دهد باید مدیر مدرسه را در یابیم، افزود:  مدیران شایسته، توانمند و دست‌پاک، باانگیزه و خلاق را در مدارس منصوب  کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بالای ۹۹ درصد بودجه آموزش و پرورش مربوط به پرداخت حقوق است که همه از آن ناراضی هستند.

اسکندری‌نسب متذکر شد: اجازه ندهید بعضی از جاها پارکینگ شود در پژوهش‌سراها باید خلاق‌ترین افراد به‌کارگیری شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۸۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان