//
کدخبر: ۱۷۷۱۷۹ //

آخرین وضعیت راه‌ها؛ شاید از فردا شرایط محیطی جاده‌ها بهتر شود

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه به نظر می‌رسد از فردا شرایط محیطی در جاده‌ها بهتر خواهد شد، گفت: باتوجه به ادامه بارش‌ها در روز جاری، توصیه می‌شود مردم سفرهایشان را در کلیه استان‌ها به فردا موکول کنند.

آخرین وضعیت راه‌ها؛ شاید از فردا شرایط محیطی جاده‌ها بهتر شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ نادر رحمانی، با بیان اینکه هنوز مداخلات جوی در محورهای مواصلاتی مشاهده می‌شود، بیان کرد: اکثر محورهای استان‌های تهران، اردبیل، البرز، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، چهار محال و بختیاری، سمنان، فارس، قزوین، مرکزی، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، کردستان، مازندران، لرستان و گیلان به جهت بارش لغزنده هستند.

بنابر اظهارات رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در اکثر محورهای همدان، کردستان، زنجان، محور قزوین- همدان، گردنه آوج در قزوین، محور سنقر و کنگاور همدان در کرمانشاه بارش برف و در اکثر محورهای اردبیل و اهر- تبریز در آذربایجان شرقی مه گرفتگی گزارش شده است. همچنین در استان‌های اصفهان محور نائین-اردکان و نائین-انارک وزش باد شدید گزارش شده است.

وی با بیان اینکه تردد با زنجیر چرخ در محور کنگاور استان کرمانشاه الزامی است، به وضعیت ترافیکی هم اشاره کرد و افزود: شمال به جنوب محور قزوین- رشت در محدوده پل رودبار و عوارضی قزوین ترافیک نیمه سنگین و شمال به جنوب محور فیروزکوه نیز ترافیک پر حجم و روان است.

رحمانی افزود: باتوجه به ادامه بارش‌ها در روز جاری توصیه می‌شود مردم سفرهایشان در کلیه استان‌ها را به فردا موکول کنند، به نظر می‌رسد از فردا شرایط محیطی در جاده‌ها بهتر خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۱۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان