//
کدخبر: ۱۷۶۴۳۰ //

وزیر ورزش و جوانان: مکان های ورزشی همچنان در اختیار مدیریت بحران خواهد ماند

«مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان گفت: تمام مکان های ورزشی استان‌ها تا عادی شدن شرایط حاصل از سیل در اختیار ستاد های مدیریت بحران باقی خواهند ماند.

وزیر ورزش و جوانان: مکان های ورزشی همچنان در اختیار مدیریت بحران خواهد ماند
به گزارش فرتاک نیوز،

سلطانی فر امروز پنجشنبه در گفت و گویی که پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان منتشر کرده است، افزود: وزارت کشور، سازمان هلال احمر، استانداران و مجموعه پر تلاش ستاد مدیریت بحران کشور از همان ساعات اولیه بروز سیل بسیار پرتلاش ظاهر شدند که جای تشکر و قدردانی دارد.
وی گفت: وقوع سیل در استان گلستان و مازندران و سپس استان های فارس، لرستان، خوزستان و سایر استان‌ها سبب شد ادارات ورزش و جوانان و سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان با تلاش زیاد به کمک مردم سیل زده بشتابند که این موضوع نمایش باشکوهی از ایثار، کمک و دستگیری ایرانیان را نشان داد.
وزیر ورزش و جوانان افزود: با مدیران کل استان‌ها در مناطق سیل زده در تماس هستم و خوشبختانه تعداد زیادی از مسافران و سیل زدگان در سالن های ورزشی مستقر شده اند و از آنها پذیرایی می شود که جا دارد از تمام هیات های ورزشی ، سمن ها و مدیران کل استان‌ها و سایر مسولان و دلسوزان ورزش کشور تشکر کنم.
در سیلی که در ایام نوروز بیشتر شهرهای ایران را در نوردید تعدادی از هم وطن ها کشورمان جان خود را از دست دادند و برخی نیز مصدوم شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۴۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان