//
کدخبر: ۱۵۷۵۱۹ //

در شبکه گردشگری کشور از ابتدای امسال افزون بر هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است

معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه شبکه سازی اشتغال در کشور ایجاد شده است گفت: در شبکه گردشگری کشور از ابتدای امسال تاکنون افزون بر هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

در شبکه گردشگری کشور از ابتدای امسال افزون بر هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدمهدی تندگویان روز چهارشنبه در همایش رایحه مروت و نخستین گردهمایی سازمان های مردم نهاد، گروههای جهادی و تشکل های سیستان و بلوچستان که در سرسرای سردار شهید محبعلی فارسی زابل برگزار شد افزود: سیستان و بلوچستان به عنوان جوان ترین استان کشور و با وجود امکانات کم دارای استعدادهای زیادی است.

وی اظهار داشت: این استان از جاذبه های گردشگری فراوانی برخوردار است که بسیاری از گردشگران خارجی با حضور در این استان می توانند از جاذبه های باستانی، تاریخی و طبیعت بکر این نقطه از ایران اسلامی استفاده کنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اشتغال بویژه برای جوانان مهم ترین نیاز سیستان وبلوچستان است که با مدل های مختلف اشتغال های زود بازده می توان این مشکل را حل کرد.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون تسهیلات از طریق بانک رسالت و صندوق کارآفرینی امید برای جوانان سطح کشور اختصاص یافته که سیستان و بلوچستان 100 درصد این سهم اعتبارات را وصول و به متقاضیان واگذار کرده است.

به گزارش ایرنا در پایان این مراسم از گروه های جهادی و سمن های فعال سیستان و بلوچستان با حضور معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، امام جمعه زابل، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه زابل، مدیرکل نوسازی مدارس و مسئولان شمال این استان تجلیل شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۵۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان