//
کدخبر: ۹۴۴۵۳ //

میلیارد ریال اعتبارعمرانی به رودان اختصاص یافت

دبیر کمیته برنامه ریزی رودان از اختصاص 207 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال 97 به این شهرستان خبر داد.

 میلیارد ریال اعتبارعمرانی به رودان اختصاص یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا رضوانی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا' اظهار داشت: این میزان اعتبار برای اتمام و تکمیل طرح های نیمه تمام در فصل های حمل و نقل، انرژی، بهداشت و درمان، کشاورزی و منابع طبیعی، امور قضایی، امور عمومی، دین و مذهب، منابع آب، مسکن، عمران شهری و روستایی هزینه می شود.

وی، توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری، فرهنگ و هنر، میراث فرهنگی، گردشگری، رسانه، آموزش، توسعه و تحقیق، امداد و نجات، ورزش و سرگرمی و حمایتی و توانبخشی از دیگر طرحها نام برد.

دبیر کمیته برنامه ریزی رودان از کاهش 12 درصدی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای رودان نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: شهرستان رودان با این رقم اعتباری، جایگاه چهارم استان در زمینه تخصیص اعتبارات را به خود اختصاص داده است.

دبیر کمیته برنامه ریزی رودان ، رقم اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای هرمزگان در سال 97 را 3 هزارو850 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان اعتبار برای تکمیل و اتمام طرح های نیمه تمام استان هزینه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: برای تکمیل و اتمام طرح های نیمه تمام استان 12هزارو 500میلیارد ریال اعتبار لازم است.

رضوانی اعتبار لازم برای تکمیل و اتمام طرح های نیمه تمام شهرستان رودان را 744 میلیارد ریال اعلام کرد.

شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

رودان یکی از قطب های مهم کشاورزی استان هرمزگان است و اشتغال و اقتصاد آن وابسته به کشاورزی است و هم اکنون 80 درصد از جمعیت این شهرستان بطور مستقیم و غیر مستقیم در بخش کشاورزی، دامداری و صنایع وابسته به آن مشغول فعالیت هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۴۴۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان