//
کدخبر: ۱۰۳۳۶۱ //

سرعت پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان کوهبنان تعریفی ندارد

کوهبنان - فرماندار کوهبنان گفت: در سال جاری برای پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان کوهبنان به ویژه تسهیلات معیشتی با مشکل مواجه شده ایم و این پرداخت ها سرعت مطلوبی ندارد.

سرعت پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان کوهبنان تعریفی ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، حسین سالاری در جلسه ستاد بازسازی شهرستان کوهبنان و شورای هماهنگی بانک های استان کرمان گفت: در زمین لرزه اخیر به دو هزار و ۲۰۰ واحد خسارت وارد شد و بلافاصله خدمات امدادی و اسکان موقت در اسرع وقت انجام شد.

سالاری بیان کرد: در حین اسکان موقت ارزیابی واحدهای خسارت دیده انجام شد و در ادامه تامین اعتبارات لازم برای بازسازی نیز انجام و زیرساخت های مورد نیاز ساخت و ساز نیز تامین شد.

وی بیان کرد: توزیع کانکس از سوی بنیاد مسکن انجام شد و در مرحله بعد واحدهایی که نیاز به کانکس و اسکان موقت داشتند دریافت کردند تا آرامش روانی خانواده ها حفظ شود.

وی اظهار داشت: روند اجرایی کار به نحوی است که به زودی تعدادی از واحدهای بازسازی شده افتتاح خواهد شد.

سالاری کمبود نیروی اداری در سیستم بانکی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در سال جاری برای پرداخت تسهیلات به ویژه تسهیلات معیشتی با مشکل مواجه شده ایم و این پرداخت ها سرعت مطلوبی ندارد.

امام جمعه کوهبنان هم در این جلسه گفت: همه ما مامور به انجام بندگی خداوند و خدمت رسانی به بندگان خداوند هستیم و هر میزان که بیشتر کار کنیم، رضایت خداوندی نیز بیشتر خواهد بود.

حجت الاسلام عباس جعفری افزود: در این زمین لرزه همه نیروهای آزمایش شده، کارایی خود را دیده و با ضعف ها و نقاط قوت آشنا شدند و در حقیقت دراین زمین لرزه همه مورد آزمایش الهی قرار گرفتند.

زمین لرزه ۱۳۹۶ کوهبنان با شدت ۵.۲ در مقیاس ریشتر در ساعت ۲۰ و ۳۴ دقیقه ۳۰ آذرماه رخ داد که خوشبختانه خسارت جانی نداشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۳۳۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان