//
کدخبر: ۳۸۳۶۳۷ //

چطور بفهمیم که اس ام اس خوانده شده؟

آنچه تبلیغات پیامکی را اثر‌بخش می‌کند، مشاهده و خواندن پیامک است.

چطور بفهمیم که اس ام اس خوانده شده؟
به گزارش فرتاک نیوز،

برای کاربران عادی نیز که می‌خواهند خبر مهمی را به دیگران برسانند، اطمینان از رسیدن پیام و خوانده شدن آن اهمیت بالایی دارد. چطور بفهمیم که اس ام اس خوانده شده است؟ راهکارهای مختلفی برای این موضوع وجود دارد. در این مقاله شما را با راهکارهایی مفید برای اطلاع از خوانده شدن اس ام اس آشنا می‌کنیم.

فعال کردن گزینه گزارش پیام‌های خوانده شده در موبایل

برای اطمینان از اینکه پیام‌های شما به دست مخاطب رسیده و خوانده شده است، امکان این وجود دارد که گزینه گزارش پیام‌های خوانده شده را فعال کنید. برای این‌کار ابتدا باید وارد برنامه پیام‌رسان گوشی خود شوید. در مرحله بعدی به قسمت منو که با آیکون (⁝) یا (≡) در قسمت بالای صفحه قابل مشاهده است، وارد شوید. سپس گزینه تنظیمات (Setting) را انتخاب کنید. در برخی از گوشی‌ها باید به بخش پیشرفته (Advanced) و در برخی دیگر به بخش پیام متنی (Text Messages) بروید. سپس می‌توانید از این بخش گزینه گزارش خوانده شدن پیام (Read Receipts) را فعال کنید. توجه داشته باشید که این ویژگی ممکن است در همه گوشی‌های هوشمند فعال نباشد. گزینه گزارش تحویل پیام (Delivery Reports) فقط در خصوص تحویل پیام به گوشی مخاطب است و به معنای دیده شدن و باز کردن پیام نخواهد بود.

اگر برای تبلیغات کسب‌وکار خود از پیامک استفاده می‌کنید، بهتر است برای تبلیغات هدفمند و دریافت گزارش دقیق نسبت به خرید سامانه پیامکی اقدام کنید.

images_1674308198

اطلاع از اس ام اس خوانده شده با درج لینک در متن پیامک

یکی از ترفندهای ساده‌ای که به کمک آن می‌توانید مطمئن شوید که بعد از ارسال پیامک تبلیغاتی، پیام شما توسط مخاطبان خوانده شده، قرار دادن لینک در متن پیامک است. این لینک می‌تواند شامل لینک محصول، محتوا یا مقاله مورد‌نظرتان باشد. با استفاده از این روش می‌توانید ورودی صفحه مورد‌نظر را بعد از ارسال پیامک بررسی کنید. این بررسی اطلاعات حدودی در خصوص باز شدن و خوانده شدن پیامک توسط کاربران در اختیارتان می‌گذارد.

اطلاع از خوانده شدن پیامک با متد get send message by ID

سامانه‌های پیامکی هنوز به قابلیتی مجهز نشده‌اند که بتوانند به مشتریان خطوط خدماتی و تبلیغاتی خروجی پیامک‌های خوانده شده را نشان دهند. پس چطور بفهمیم که اس ام اس خوانده شده؟ در هر گوشه‌ای از دنیا کاربران این امکان را دارند تا از متدی تحت عنوان get send message by ID برای اطلاع از پیامک‌های خوانده شده استفاده کنند. این متد کمک می‌کند تا از آی‌دی‌هایی که پیامک ارسالی را مطالعه کرده‌اند، خروجی تهیه کنید. اگرچه این قابلیت در سامانه‌های پیامکی فعال نشده‌اند، اما شما می‌توانید از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل اس ام اس گزارش دقیق از رسیدن پیامک به گوشی مخاطب دریافت کنید.

اطمینان از خوانده شدن پیامک در شماره‌های بلاک شده

یکی از دغدغه اصلی افرادی که از پیامک برای تبلیغات کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند، اطمینان از دریافت و خوانده شدن پیامک است. حالا چگونه بفهمیم اس ام اس ارسال شده؟ مشکل دیگری که بر سر راه تبلیغات پیامکی وجود دارد، شماره‌های بلاک شده است. برای حل این مشکل هم راه‌حلی وجود دارد. چطور بفهمیم اس ام اس بلاک شده؟ اگر برای تبلیغات کسب‌وکار خود اقدام به خرید پنل پیامکی کرده باشید، به‌راحتی می‌توانید نسبت به رفع بلاک اس ام اس اقدام کنید. به‌این‌ترتیب پیام‌های شما بدون هیچ مشکلی برای مخاطبان ارسال خواهد شد.

برای ارسال پیامک به لیست سیاه مخابراتی به دو روش ارسال پیامک با سیمکارت و ارسال پیامک با خط خدماتی اقدام کنید. بعد از خرید پنل پیامکی برای فرستادن پیامک به شماره‌های مسدود باید خط ارسال پیامک را Sim98+ در نظر بگیرید. بعد از انجام این کار پیام‌ها دیگر با شماره خودتان ارسال نمی‌شود. در این روش از شماره‌های سیمکارتی شرکتی که پنل را از آن تهیه کرده‌اید، استفاده می‌شود. همه این مراحل به‌صورت نرم‌افزاری انجام می‌شود و نیاز به خرید هیچ سخت‌افزاری نیست. بعد از ارسال می‌توانید گزارش‌های ارسال و دلیوری پیامک را در بخش گزارش‌های سامانه پیامکی مشاهده کنید.

images_1674308203

اطمینان از خوانده شدن اس ام اس با کمک پنل پیامکی فراز

در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که چطور بفهمیم که اس ام اس خوانده شده؟ اگرچه هنوز پنل‌های پیامکی به قابلیتی مجهز نشده‌اند که در این خصوص اطلاعات دقیق بدهند، اما ترفندهایی برای اطلاع از موضوع وجود دارد. با خرید پنل پیامکی می‌توانید اس ام اس‌های خود را به همراه لینک ارسال کنید. همچنین این قابلیت وجود دارد که بعد از ارسال پیام گزارش کاملی در خصوص پیامک‌های دلیور شده داشته باشید. یک ویژگی‌ منحصربه‌فرد پنل‌های پیامکی امکان ارسال اس ام اس به خط‌های بلاک شده است. به‌این‌ترتیب تبلیغات شما بازدهی بالاتر و سودآوری بیشتری خواهد داشت.

با استفاده از سامانه پیامکی فراز اس ام اس، در کوتاه‌ترین زمان‌ممکن تبلیغاتتان برای مخاطبان ارسال می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تلفن 02174853 در تماس باشید؛ کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود. همچنین به سایت فراز اس ام اس به آدرس farazsms.com مراجعه کرده تا تعرفه‌های شگفت‌انگیز ما را مشاهده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۳۶۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان