//
کدخبر: ۲۵۵۸۶۲ //

پاسخ منفی مهاجم پرسپولیس به دعوت باشگاه برای تمدید

بعد از محمدحسن انصاری فرد که کار مدیرعاملی اش در مسیر قهرمانی احتمالی پرسپولیس نیمه تمام باقی ماند حالا تیم مدیریتی جدید هم مثل او یکی از برنامه هایش تمدید قرارداد با بازیکنان سرشناس سرخپوشان پایتخت است که در راس آن‌ها علی علیپور قرار دارد.

پاسخ منفی مهاجم پرسپولیس به دعوت باشگاه برای تمدید
به گزارش فرتاک نیوز،

آقای گل لیگ هفدهم که چند سالی است سودای لژیونر شدن را در سر می‌پروراند فصل پیش هم در یک قدمی رسیدن به این آرزو بود که با مخالفت باشگاه در نهایت در این تیم ماندنی شد. البته بعد از آن باشگاه تا به این لحظه به شدت دنبال تمدید قرارداد با وی بوده و این توفیق را هنوز بابت این بازیکن که امسال قراردادش به پایان می‌رسد، به دست نیاورده است. باشگاه که خیلی خوب می‌داند علیپور یکی از خواسته هایش امسال جدایی و رفتن به فوتبال اروپاست، در حالی روی این موضوع یعنی تمدید قرارداد با مهاجم خود پافشاری دارد که در صورت پایان فصل و جدایی این بازیکن هیچ منفعتی در قبال انتقالش نخواهد برد. به همین خاطر با روی کار آمدن علی علیپور، تیم جدید مدیریتی هم به شدت به دنبال تمدید قرارداد با چند بازیکن از جمله علی علیپور است که امسال قراردادهای شان با پرسپولیس تمام خواهد شد. در این زمینه گویا باشگاه چندین بار علی علیپور را بابت مذاکره و صحبت در مورد آینده اش در پرسپولیس به باشگاه دعوت کرده که این دعوت از سوی مهاجم سرخ‌ها رد و آن را قبول نکرده است. باید دید در حالی که لیگ تعطیل و بازیکنان به خاطر کرونا در خانه هستند، باشگاه موفق می‌شود این مهاجم را پای میز مذاکره بنشاند یا اینکه در نهایت در این پروسه موفقتی برای تیم مدیریتی جدید در این زمینه حاصل نخواهد شد.


در این گیرودار شنیدن نه از سوی باشگاه بابت دعوت علیپور پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد شاید زیاد دور از ذهن نباشد وقتی می‌شنویم که به این بازیکن چند پیشنهاد داده شده و او را حسابی برای رفتن و جدایی بدون دغدغه از جمع سرخ‌ها وسوسه کرده است. در این بین جالب ترین مورد در میان این پیشنهادها رسیدن یک پیشنهاد خاص به علی علیپور است که شاید کمتر کسی چنین تصوری را داشته باشد. این پیشنهاد گویا از طرف یکی از معاونان سابق استقلال به دست علیپور رسیده که خواسته در ترانسفر شدن این بازیکن به اروپا نقش پررنگی ایفا کند. البته این موضوع به چند ماه قبل بر می‌گردد. علیپور هم گویا بعد این پیشنهاد به معاون سابق استقلال گفته که باید این موضوع را با مدیربرنامه هایش در میان بگذارد و در صورت تایید کارها از طریق وی دنبال شود. بدون شک اگر این اتفاق رخ داده و علیپور از طریق یک استقلالی سابق به اروپا برود، حاشیه‌های جدیدی برای این بازیکن در بین هواداران به وجود خواهد آمد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۸۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان