//
کدخبر: ۲۳۷۸۳۹ //
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه:

تشکل های مردم نهاد ظرفیت خوبی برای رسیدگی به سالمندان است

نشست شورای سالمندن استان کرمانشاه امروز ۲۶ دی ماه با حضور حسام الدین علامه دبیر شورای سالمندان سازمان بهزیستی کشور، دکتر الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه، دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان و اعضای شورای سالمندی استان کرمانشاه در محل استانداری تشکیل شد.


تشکل های مردم نهاد ظرفیت خوبی برای  رسیدگی به سالمندان است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر  محمد ابراهیم الهی تبار در نشست شورای سالمندان استان اظهار داشت: انتظار می‌رود که راهبردها و نیازهای جمعیت کشور بیش از آنچه که هست در سیاست ها و برنامه ریزی ها لحاظ شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر وجود فرهنگ تکریم و احترام به بزرگان که ریشه در فرهنگ ملی و دینی ایرانیان دارد، اضافه کرد: این فرهنگ ها و ارزشها نباید کم رنگ شوند، چرا که ظرفیت های بزرگ و با ارزشی برای جامعه محسوب می شوند.

الهی تبار تصریح کرد: در موضوعات سالمندان پیش از هر چیز نیاز به تغییر نگرش ها و بینش ها دیده می شود و اگر این محقق شود خود به خود در تخصیص منابع و جانمایی آثار خود را نشان می‌دهد.

وی همچنین با تاکید بر نقش آفرینی پرفایده و کم هزینه سازمانهای مردم نهاد در انجام امور، خاطرنشان کرد: توجه دولت و استان به سازمان های مردم نهاد است و این تشکل ها  می توانند ظرفیت خوبی برای موضوعات رسیدگی به سالمندان باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۸۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان