//
کدخبر: ۲۸۳۸۴۱ //

توزیع ۶۰هزار ماسک و ۳۰۰ تبلت در خوزستان توسط دکتر علیرضا خنفری

60هزار ماسک و 300 تبلت در استان خوزستان توسط دکتر علیرضا خنفری مدیرعامل شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت آلامتو توزیع شد.

توزیع 60هزار ماسک و 300 تبلت در خوزستان توسط دکتر علیرضا خنفری
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر علیرضاخنفری مدیرعامل شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت آلامتو  با اعلام این خبر اظهارکرد: با توجه به شرایط پیش‌آمده کرونا و تحت فشار بودن خانوادها به ویژه بانوان سرپرست خانواده، شصت‌هزار ماسک در بسته‌های پنچ‌هزارتایی در شهرهای اهواز ابادان و خرمشهر با سرمایه شخصی‌ام توزیع کرده‌ام.

وی با اشاره به اینکه این اقدام با هدف خدمت به فقرا و نیازمندان انجام می‌شود افزود: بدلیل اینکه در استان خوزستان مردم بدلیل کرونا کار و امران معاش خود را از دست داده‌اند.

مدیرعامل شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت آلامتو  گفت: توریع شصت‌هزار ماسک در دستورکار شرکت قرارگرفت و بین افراد آسیب‌پذیر توزیع شد.

دکتر خنفری ادامه داد: هرچند که مردم خونگرم خوزستان بدلیل بیکاری به سختی امران معاش می‌کنند، اما به همین دلیل این امر در دستورکار شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت آلامتو قرار گرفت و بین مردم این سه شهر توزیع گشد.

وی افزود: 300 تبلت‌ نیز بین خانواده‌های بی‌بضاعت که توان خرید تبلت را نداشتند را  توزیع کردیم تا فرزندانشان بتوانند در این اوضاع بد کرونا به تحصیل ادامه بدهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۸۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان