//
کدخبر: ۲۸۱۷۴۵ //

ابتلای همه اهالی یک روستا در ایذه به کرونا صحت ندارد

فرماندار ایذه خبر ابتلای تمام اهالی یک روستای شهرستان به کرونا را تکذیب کرد.

ابتلای همه اهالی یک روستا در ایذه به کرونا صحت ندارد

حسین لامی‌زاده  با اشاره به انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر ابتلای تمام ساکنان یک روستای شهرستان به کرونا و فوت ۴ نفر از آنها که سوژه رسانه‌های معاند هم شد اظهار کرد: با انتشار این خبر پیگیری‌ها جهت بررسی آن در دستور کار فوری قرار گرفت.

 

وی افزود: تعداد یک هزار و ۱۷۴ نفر ساکن روستای مورد نظر هستند که به آن اشاره شد که در ایام اخیر و غربال‌گری‌های روزانه تعداد ۱۰۰ نفر مشکوک به کرونا شناسایی و مورد تست کرونا و سی تی اسکن قرار گرفتند.

وی افزود: از تعداد افراد مورد آزمایش تعداد ۲۸ نفر مبتلا به کرونا بوده و از این بین ۳ نفر فوت شده‌اند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ فرماندار شهرستان ایذه با بیان اینکه ۲ نفر از افراد فوت شده جهت درمان در خارج از استان خوزستان بستری بوده‌اند اضافه کرد: انتظار می‌رود در رابطه با این قبیل اخبار، موارد از طریق منابع رسمی پیگیری و منتشر شود تا این‌گونه شاهد بازی با آرامش روانی شهروندان نباشیم.

لامی‌زاده در پایان بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز، کار ضدعفونی و گندزدایی معابر و مناطق مختلف روستایی در دستور کار بوده و به دهیاران تاکید شده است برای سلامت مردم این مناطق این کار را با جدیت پیگیری کنند و این امر در حال انجام است.

وی در پایان با اشاره به تعداد بیماران مبتلا و فوتی کرونا در روستای یاد شده گفت: با توجه به آمار کشوری و نرمال کرونا در کشور این میزان ذکر شده ابتلا و فوتی طبیعی بوده و هیچ بحرانی وجود ندارد که این‌گونه در فضای مجازی به آن پرداخته شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۷۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان