//
کدخبر: ۳۹۰۳۰۶ //

بهترین پارک های آبی ایران کجاست؟

اگر شما نیز به دنبال مرکز سرگرمی یا گذراندن اوقات فراغت همراه با هیجان آخر هفته برای خود هستید، باید بگوئیم که بازدید از پارک های آبی می تواند بهترین گزینه برای شما بوده باشد.

بهترین پارک های آبی ایران کجاست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در واقع با رفتن به این پارک های آبی می توانید روزی فراموش نشدنی داشته باشید و از هر لحظه زندگی خود نهایت لذت ببرید.

بنابراین به شما توصیه می کنیم ابتدا بهترین پارک های آبی ایران را شناخته و سپس بهترین گزینه را برای این قبیل مراکز تفریحی انتخاب کنید. در حال حاضر هر یک از شهرها یا استان های کشورمان دارای چندین پارک آبی منحصر به فرد می باشند اما در بین گزینه های موجود، برخی از این پارک ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته و از امکانات بهتری نیز برخوردارند.

پس اگر شما نیز می خواهید با کامل ترین و جذاب ترین پارک های آبی ایران آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

طبق گزارش میدانی خبرگزاری فرتاک نیوز, امروزه سرزمین موج های آبی یکی از بهترین پارک های آبی ایران بوده که در شهر مشهد مقدس قرار دارد و امکانات تفریحی و رفاهی جذابی را در اختیار مسافران عزیز فراهم می کند. در سفر به مشهد زیبا به خصوص در فصل تابستان سعی کنید از این مجموعه جذاب دیدن نمائید یا اگر قصد سفر زمینی به این شهر را دارید، می توانید با جستجو در سایت استخر بلیط به نشانی اینترنتی https://www.estakhrbilit.com/ بلیط سرزمین موج های آبی را جستجو کنید.

مناسب ترین و بهترین پارک های آبی ایران

این روزها در اکثر شهرهای ایران، علاوه بر مکان های دیدنی تاریخی، می توانید از پارک های آبی بسیاری نیز دیدن کنید و از ورزش های آبی و فعالیت های تابستانی نهایت لذت را ببرید. البته باید این موضوع را به خاطر داشته باشید که انتخاب یک پارک آبی ایده آل و جذاب برای سرگرمی در میان گزینه های متعددی از پارک های آبی دیگر کار ساده ای نبوده و به همین منظور ما سعی داریم معروف ترین و بهترین پارک های آبی در کشور ایران را به شما عزیزان گرامی در ادامه معرفی کنیم.

پارک آبی ایل گلی تبریز

اگر روزی به شهر زیبای تبریز سفر کردید باید بدانید که رفتن به پارک آبی ائل گلی را نباید از دست بدهید چرا که این پارک آبی معروف دارای امکانات بسیار عالی بوده و به همین دلیل می تواند لذت سفر شما را تا حد زیاد چند برابر کند. پارک آبی ائل گلی دارای رودخانه مصنوعی به طول 170 متر و فضای بازی مجزا برای کودکان بوده و از دیگر امکانات رفاهی مطلوب این مجموعه می توان به مه سرد، استخر موج بلند، استخر موج سواری، رعد و برق، تونل وحشت، پرده باران در ورودی تونل، سونا، بوفه و جکوزی اشاره کرد. بهتر است بدانید تمامی تجهیزات و امکانات موجود در این پارک آبی زیبا از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار هستند و به همین خاطر باید آن را در لیست بهترین پارک آبی قرار داد.

پارک ساحلی آفتاب مشهد

مجموعه پارک ساحلی آفتاب استخر بلیط مشهد با مساحتی نزدیک به 4000 متر مربع در سال 1389 به بهره برداری رسید که این پارک آبی در 7 طبقه ساخته شده و امروزه یکی از بزرگترین پارک های آبی چند سطحی جهان محسوب می شود. از جمله امکانات موجود در پارک ساحلی آفتاب مشهد می توان به استخر VIP، استخر مجزا برای بانوان و آقایان، استخر غواصی با خاصیت لایه برداری و درمان پوست، حمام آفتاب، سونای شنی برای درمان مفاصل یا عضله اشاره کرد. قیمت بلیط پارک آبی آفتاب مشهد چندان بالا نیست و افرادی که برای تفریح ​​در مشهد به آنجا می روند می توانند تجربه ای جذاب و خاطره انگیز داشته باشند و از سفر خود نهایت لذت و بیشترین تفریح را ببرند.

images_1678605629_640d7d3d950a7

باید بدانید که مجموعه پارک ساحلی آفتاب در مشهد دومین پارک آبی با مساحت 4000 متر مربع بوده که در سال 1389 به بهره برداری رسید. پارک آبی آفتاب در 7 طبقه ساخته شده و از این نظر بزرگترین پارک آبی جهان محسوب می شود. از جمله امکاناتی که در پارک آبی آفتاب در اختیار شما قرار می گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

دارای سه استخر مجزا برای سانس های مردان و زنان و همچنین یک استخر VIP

داشتن استخر نمک اسپاتا با خواص درمانی و لایه برداری پوست که بسیار زیاد برای سلامتی شما مفید می باشد.

وجود سونا شنی برای سانس آقایان و خانم ها که در تمام طول سال برای درمان دردهای مفصلی و عضلانی مفید می باشد.

آدرس پارک ساحلی آفتاب مشهد در بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب الماس شرق واقع شده و شما عزیزان با مراجعه به این آدری می توانید از این مرکز تفریحی نهایت لذت را ببرید.

استخر دانش کرج

پارک و استخر دانش کرج یکی از جدیدترین شهربازی های استان البرز بوده که به گفته مسئولان آن مجهزترین مجموعه آبی سرپوشیده استان تهران می باشد. این مرکز تفریحی در مساحتی بیش از 6000 متر مربع در یکی از بهترین و مهم ترین مراکز تفریحی و گردشگری کرج ایجاد و راه اندازی شده که می توان یکی از اصلی ترین جاذبه های تفریحی و گردشگری برای این شهر را محسوب کرد. این مرکز تفریحی که در خرداد 1389 در کرج افتتاح شد، به دلیل وسعت زیاد و امکانات جدیدی که برای بازدیدکنندگانش در این شهر تدارک دیده بود، به سرعت به عنوان یک مرکز تفریحی هیجان انگیز نامی برای خود دست و پا کرد.

images_1678605629_640d7d3d9e82b

سرزمین امواج آبی

سرزمین موج های آبی مشهد با وسعت 8500 متر مربع یکی از اولین پارک های آبی کشور بوده که با زیربنای 23000 متر مربع بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه نیز به شمار می رود. این مرز تفریحی یعنی سرزمین امواج آبی در سال 2006 افتتاح شد و قبل از افتتاح پارک آبی پکن بزرگترین پارک آبی آسیا بود.

آخرین سخن پایانی

در این مقاله بهترین پارک های آبی ایران را به شما معرفی کرده ایم و سعی کرده ایم اطلاعات جامعی در مورد آن ها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس امیدواریم مطالب ذکر شده برای شما مفید بوده باشد و بتوانید از آن ها نهایت را استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۳۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان