//
کدخبر: ۳۷۱۰۹۶ //

خبر خوب برای کرمانشاهی ها/پارک آبی بزودی افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: پروژه بزرگ پارک آبی کرمانشاه که در غرب کشور بی‌نظیر است، به زودی با حضور مسئولان وزارت میراث‌فرهنگی افتتاح می‌شود.


خبر خوب برای کرمانشاهی ها/پارک آبی بزودی افتتاح می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا سهیلی با اعلام این خبر افزود: عملیات اجرایی این پروژه از حدود دو سال پیش شروع و به عنوان بزرگترین مجموعه تفریحی سرگرمی غرب کشور، در محل سابق استخر پاسارگاد کرمانشاه واقع در محله کارمندان احداث شده است.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، ادامه داد: این پروژه با مجوز اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در زیربنای ۴۷۰۰ مترمربع احداث شده است.

وی اظهار کرد: این اداره‌کل بیش از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۸ برای تکمیل این پروژه اختصاص داده است.

سهیلی تاکید کرد: کلیه فرایندهای سرمایه‌گذاری و صدور موافقت اصولی و مجوز ایجاد این پروژه از طریق وازرت میراث‌فرهنگی صادر شده است.

سهیلی با اشاره به اینکه صدور پروانه بهره‌برداری این پروژه در دست اقدام است، گفت: بزودی این پروژه بزرگ با حضور مسئولان وزارت میراث‌فرهنگی افتتاح می‌شود.

سرسره های آبی هیجانی با ۱۳ متر ارتفاع و ۱۳۰ متر طول، استخرهای کودکان و بزرگسالان، رستوران، سالن بدنسازی، آب درمانی، ماساژ درمانی، اتاق نمک، سونای خشک، جکوزی و ... از  فضاهای در نظر گرفته شده در این مجموعه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۰۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان