//
کدخبر: ۳۸۱۷۷۵ //
ساندویچ اسفناج

تهیه یک ساندویچ ساده و خوشمزه در کوتاه ترین زمان / اسفناج پنیری رو این طوری درست کن!

اگه دنبال یه دستور پخت ساده و بی دردسر میگردی که وقت بی حوصلگی و کلافگی بتونه تو سه سوت یه غذای خوشمزه تحویلت بده هیچی ساندویچ اسفناج نمیشه.

تهیه یک ساندویچ ساده و خوشمزه در کوتاه ترین زمان / اسفناج پنیری رو این طوری درست کن!
به گزارش فرتاک نیوز،

شده تا به حال برای بیرون رفتن از خونه عجله داشته باشید و وقتی برای نهار یا شام درست کردن نباشه؟ یا شده وقتی خسته از سرکار بر می گردید خونه انقدر بی حوصله باشید که گرسنه بمونید تا این که یک ساعت تو آشپزخونه پای گاز دنبال درست کردن غذای دلخواه باشید؟

واقعیت اینه که خانوم و آقا نداره هر کدوم از ما تا به حال بارها در چنین موقعیت هایی قرار گرفتیم و خیلی وقت ها هم نتیجه اش شده این که گرسنه موندیم و خودمون رو از یه غذای خوشمزه و لذیذ محروم کردیم. برای همین هم همه ما باید دست کم یکی دو تا دستور پخت سریع و به شمار سه ای بلد باشیم که وقت های مورد نیاز بتونیم هم یه ته بندی جذاب و خوشمزه داشته باشیم و هم خیلی خیلی وقتمون رو پای آشپزی کردن صرف نکنیم.

در ادامه ما می خوایم طرز تهیه یه ساندویچ بی نهایت خوشمزه رو به شما یاد بدیم که درست کردنش کاری نداره اما دل کندن ازش خیییلی کار سخت و دشواریه. ساندویچ اسفناج پنیری یکی از جذاب ترین وعده هایی است که می تونید برای خودتون ترتیب بدید.

مواد لازم برای ساندویچ اسفناج:

نان تست

اسفناج

پنیر موزارلا

پنیر فتا

سیر

نمک

فلفل

کره

مقدار مواد اولیه رو ذکر نکردیم تا بسته به تعداد ساندویچ ها و سلیقه شخصیتون هر چه قدر که دوست دارید اون ها رو با خیال راحت کم و زیاد کنید.

آماده سازی:

در مرحله اول بعد از شستن و گرفتن آب اسفناج ها اون ها رو خرد می کنیم. هنگام خرد کردن حواستون باشه که نه اون ها رو به قدری خرد کنید که موقع سرخ کردن کاملا له بشند و آب بندازند و نه اون قدر بزرگ باشند که حین گاز زدن ساندویچ اذیتتون کنند. بعد از خرد کردن اسفناج ها پنیر فتا رو هم خرد می کنیم.

مقدار اندکی از پنیر های فتا رو داخل تابه میریزیم و چند ثانیه بعد اسفناج ها رو بهش اضافه میکنیم و تفت میدیم. نمک، فلفل و سیر رو هم که از قبل خرد کردیم به اسفناج ها اضافه می کنیم. وقتی به قدر کافی سرخ شدند اون ها رو از روی حرارت بر می داریم. و توی یک ظرف بزرگ تر که باقی پنیر های فتا به صورت خرد شده قرار دارند میریزیم و شروع می کنیم به هم زدن تا با هم ترکیب بشند. در این مرحله پنیر موزارلا رو به میزان دلخواه برش میدیم و به عنوان لایه اول روی نان تست میگذاریم، برای لایه بعدی باید اسفناج های سرخ شده رو بگذاریم و نهایتا نان تست دوم رو روی اسفناج ها میگذاریم.

در مرحله آخر یک غالب کره رو داخل تابه میندازیم و صبر می کنیم تا آب بشه سپس ساندویچ ها رو به آرومی داخل کره داغ شده میگذاریم تا سرخ بشه. وقتی که نان تست طلایی شد اون رو بر میگردونیم تا طرف دیگه ساندویچ هم به خوبی اون سمت سرخ بشه.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۷۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان