//
کدخبر: ۳۷۲۷۹۸ //
ساندویچ رست بیف

ساندویچ رست بیف با طعم عالی رو این طوری درست کن

ساندویچ رست بیف یکی از انواع ساندویچ های خوشمزه و بین المللی است که طرفدارهای زیادی در سراسر جهان دارد

ساندویچ رست بیف با طعم عالی رو این طوری درست کن
به گزارش فرتاک نیوز،

برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ رست بیف در ادامه همراه ما باشید.

ساندویچ رست بیف

طرز تهیه ساندویچ رست بیف

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ رست بیف خوشمزه در ابتدای کار گوشت راسته گوساله را به همراه ۱ عدد پیاز، سیر، برگ بو و مقداری فلفل سیاه، زنجبیل، نمک و فلفل قرمز درون یک قابلمه مناسب ریخته و به اندازه کافی درون قابلمه آب می افزاییم.

مرحله دوم

حالا قابلمه را روی حرارت گذاشته و اجازه می دهیم گوشت به مدت ۳ ساعت به خوبی پخته و نرم شود. پس از گذشت این زمان پیاز باقی مانده را به صورت خلالی نازک خرد کرده و یک تابه مناسب روی حرارت ملایم می گذاریم.

مرحله سوم

در ادامه مقداری روغن مایع به تابه اضافه کرده و بلافاصله پیاز را می‌ افزاییم، سپس تفت می دهیم تا پیاز سرخ شود. حالا گوشت ریش ریش شده را به تابه اضافه کرده و کمی تفت می دهیم تا گوشت سرخ شود.

مرحله چهارم

توجه داشته باشید گوشت را بیشتر از حد سرخ نکنید، در غیر این صورت آب میان بافتی اش تبخیر شده و خشک می شود. حالا مقداری نمک و فلفل سیاه به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم، سپس از روی حرارت کنار می گذاریم.

مرحله پنجم

حالا به سراغ درست کردن سس قارچ می رویم، برای این منظور یک تابه جداگانه روی حرارت گذاشته و مقداری روغن مایع به آن می افزاییم، سپس قارچ را به صورت ورقه ای خرد کرده و به تابه اضافه می کنیم.

مرحله ششم

در ادامه قارچ را تفت می دهیم تا کاملا سرخ شده و آب اضافی اش تبخیر شود. حالا درون یک تابه جداگانه کره را اضافه کرده و روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا کره ذوب شود، سپس آرد را به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم.

مرحله هفتم

در این مرحله آب گوشت را به تابه اضافه کرده و به صورت مداوم هم می زنیم تا گلوله های آرد باز شوند، سپس زمانی که سس به غلظت رسید، قارچ را به همراه خامه صبحانه و مقداری فلفل و نمک به تابه اضافه می کنیم.

مرحله هشتم

حالا به سراغ درست کردن سس می رویم، برای این منظور سس مایونز را به همراه سس خردل، جعفری، پیازچه، سیر رنده شده و مقداری نمک درون یک کاسه مناسب ریخته و به خوبی هم می زنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند.

مرحله نهم

در ادامه مقداری از سس سفید درون نان باگت ریخته و گوشت ریش ریش شده را درون نان می ریزیم، سپس روی گوشت را با سس قارچ می پوشانیم. در نهایت ساندویچ را با جعفری تزیین کرده و سرو می کنیم. نوش جان.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۷۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان