//
کدخبر: ۳۷۳۷۸۶ //

اگر تیزبین باشی در یک نگاه قاتل فراری رو پیدا میکنی!

بازی ها، تست ها، سوالات هوش، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک پازل تصویری.نیست.

اگر تیزبین باشی در یک نگاه قاتل فراری رو پیدا میکنی!
به گزارش فرتاک نیوز،

 محققان توانسته اند بخش مهمی ازسمت راست مغز  را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی و چالش‌های فکری است.

 این چالش را در 3  ثانیه حل کنید و اثبات کنید که نابغه هستید. این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است.

آزمون شناخت قاتل فراری

این پازل تصویری قطعاً مغز شما را به چالش می کشد. چرا که برای انجام این چالش زمان زیادی ندارید. تایمر را بر  روی 3 ثانیه تنظیم کنید. سپس به تصویر آزمون شناخت قاتل فراری نگاه کنید و ببینید آیا می توانید در 3 ثانیه قاتل فراری را در آزمون شناخت قاتل فراری شناسایی کنید.

معمای تصویری یا آزمون شناخت قاتل فراری، بسیار  ساده به نظر می رسد. درست است؟

احتمالا در دوران دبستان نمونه های فراوانی از این سوالات تصویری به شما ارائه شده است. اما این روزها به علت کاهش فعالیت های مغزی، ذهن ما توجه به بدیهیات را رها کرده است. به این ترتیب ذهن نمی تواند به راحتی تمرکز کند و اکنون شما متوجه شده اید که به اسانی نمی توانید این گونه معماها را حل کند.

پس با دقت به تصویر آزمون شناخت قاتل فراری نگاهی بیندازید. یادتان باشد برای حل این پازل فقط 3 ثانیه فرصت دارید. تنها با پیدا کردن یک نشانه کوچک می توانید این پازل تصویری را حل کنید. با هم تصویر آزمون شناخت قاتل فراری را مرور می کنیم. شما باید بتوانید در این تصویر با توجه به برخی نشانه ها شناسایی کند. پلیس این عکس را به کارآموزان پلیس ارائه داد و گفت که یک قاتل در تصویر حضور دارد. کارآموزان باید مشخص می کردند که چه کسی می تواند قاتل باشد؟

آزمون-شناخت-قاتل-فراری-2

پاسخ آزمون شناخت قاتل فراری

حتما همه شما توانسته اید این معمای ساده را حل کرده باشید. پاسخ در جزئیات است. اگر شما جزئی نگر باشید می توانید ا آزمون شناخت قاتل فراری را حتی در یک نگاه حل کنید. در تصویر زیر ما پاسخ را مشخص کرده ایم.

پاسخ آزمون شناخت قاتل فراری: دختر تصویر آزمون شناخت قاتل فراری، یک قاتل فراری است. کافی است به تصویر نصب شده بر روی دیوار دقت کنید. او تحت تعقیب است و یک نگاه تیزبین بلافاصله در یک نگاه می توانست، قاتل فراری را شناسایی کند.

آزمون-شناخت-قاتل-فراری-1

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۷۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان