//
کدخبر: ۳۶۷۱۲۹ //

اگر فکر میکنی تیزبینی بگو ببینم آدم ربا کدوم یک است؟

یکی از مشکلات بشر امروز کاهش فعالیت جسمی و روحی است. کاهش این فعالیت ها نقش مستقیمی بر سلامت جسمی و روحی افراد دارد. برای جسم یک ورزش سبک نیم ساعته می تواند تا اندازه ای مفید باشد، اما برای ورزش ذهن ومغز چه باید کرد.

اگر فکر میکنی تیزبینی بگو ببینم آدم ربا کدوم یک است؟

به باور محققان، بازی ها و تست های معمایی می توانند فعالیت های مغز را افزایش دهند. رشد فعالیت مغزی می تواند از بیماری هایی همچون فراموشی،  آلزایمر و … جلوگیری کند. در آزمون شناسایی آدم ربا شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه به کمک برخی نشانه ها آدم ربا را شناسایی کنید.

همواره باید یادتان باشد که برای حل تست های تصویری باید از حداکثر دقت، تمرکز و بینایی خود استفاده کنید. ساده ترین جزئیات می تواند به شما کمک کند تا به پاسخ دست پیدا کنید. اگر آماده هستید تصویر را با هم مرور می کنیم.

آزمون-شناسایی-آدم-ربا-1

پاسخ آزمون شناسایی آدم ربا

امیدوارم تاکنون توانسته باشید پاسخ این آزمون را پیدا کرده باشید. اگر به پاسخ دست نیافته اید، می توانید به بالا رفته و بار دیگر تصویر را مرور کنید.

آیا پاسخ را پیدا کردید؟

پاسخ کاملا در مقابل چشمان شما قرار داشته است. کافی است نگاهی به جیب کودک سمت راستی بیندازید. در جالی که کلاه او در جیبش قرار دارد، اما زن آدم ربا، کلاه دیگر را بر سر کودک می کشد. از سوی دیگر در تصویر چپ هوا پاییزی و سرد است و واقعا نیاز به کلاه ماسکی است. اما در تصویر دوم هوا گرم و بهاری مشاهده می شود با توجه به سبک لیاس افراد موجود در تصویر. لذا این نشانه نشان می دهد که زن در تصویر سمت راست یک آدم رباست.

آزمون-شناسایی-آدم-ربا-3

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۱۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان