//
کدخبر: ۳۶۹۸۰۸ //

یکی از این افراد احمق ترین است / پیداش کن!

زندگی امروزی با چالش ها و مشکلات زیادی روبرو است. یکی از مشکلات که امروز بشر را دچار نگرانی کرده است کمبود تحرک است.

یکی از این افراد احمق ترین است / پیداش کن!
به گزارش فرتاک نیوز،

تحرک جسمی و فکری راه رشد و موفقیت را مسدود کرده و انسان را به بیماری های مختلفی دچار می کنند. به باور محققان ضعف حافظه و فراموشی می تواند رابطه مستقیم با کاهش فعالیت مغز داشته باشد. افزایش فعالیت مغز خود به خود منطق گرایی، دقت و تمرکز را افزایش می دهد.

حل معماها، پازل های تصویری و … می تواند در این زمینه به شما کمک فراوانی بکند. این سوال هوش در واقع تصویری است و شما باید احمق ترین فرد موجود در تصویر را شناسایی کنید. 

آزمون شناسایی احمق ترین آدم

برای یافتن پاسخ آزمون شناسایی احمق ترین آدم باید به تمام جزئیات صحنه توجه کامل داشته باشید. کافی است کمی تمرکز و دقت داشته باشید. نشانه های لازم در تصویر به شما ارائه شده است تا بتوانید در این سوال هوش و یا آزمون شناسایی احمق ترین آدم موفق شوید.

نکته عجیب در مورد این معما این است که میلیون ها کاربر اینترنت وجود دارند که در این چالش شکست خورده اند. برای یافتن راه حل، علاوه بر داشتن مهارت های تصویری عالی، باید از عقل سلیم خود استفاده کنید. بنابراین با دقت به تمام جزئیاتی که در تصویر بالا ظاهر می شود، نگاه کنید.

برای افزایش سختی این معما باید به اطلاع شما برسانیم که از لحظه ای که شما را با تصویر تنها می گذاریم، شما فقط 8 ثانیه فرصت دارید. آیا احمق ترین فرد را در آزمون شناسایی احمق ترین آدم پیدا کردید!؟

آزمون-شناسایی-احمق-ترین-آدم-1

پاسخ آزمون شناسایی احمق ترین آدم

آیا به تصویر آزمون شناسایی احمق ترین آدم با دقت نگاه کردید؟ آیا متوجه چیز عجیبی شدید؟ خب، ما معتقدیم که در این مرحله به احتمال بسیار زیاد پاسخی برای ارائه دارید. امیدواریم پاسخ درست باشد. اگر پاسخی ندارید می توانید به بالا برگشته و دوباره شانس خود را امتحان کنید.

بله پاسخ مشخص است. احتمالا فرد سمت چپ را احمق ترین فرد تصویر شناسایی کرده اید. او فقط تبر را بر عکس در دست گرفته است. اما این فرد واقعا احمق ترین فرد تصویر نیست. به نظر می رسد که اولین فرد از سمت راست احمق ترین فرد تصویر است. درخت در حال افتادن است و او در مسیر افتادن درخت قرار گرفته است. در حالی که هنوز احمقانه در حال خالی کردن ریشه درخت است. اگر درخت بر روی او بیفتد، احتمالاً جان خود را از دست خواهد داد.

آزمون-شناسایی-احمق-ترین-آدم-2

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۸۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان