//
کدخبر: ۳۶۹۲۵۲ //

بگو ببینم خانواده واقعی کدام است؟

سوالات هوش تصویری یکی از انواع بازی های فکری است که توانسته است در فضای اینترنت طرفداران فراوانی پیدا کند.

بگو ببینم خانواده واقعی کدام است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

این سوالات به خوبی میتوانند ذهن افراد را مشغول کرده و آن را به یک چالش جدی دعوت کند. چالش از این جهت که ارائه پاسخ به این سوالات بسیار ساده است، اما برای رسیدن به پاسخ باید شما بتواند از مهارتهای شناختی خود به خوبی استفاده کنید.

در آزمون شناسایی خانواده واقعی شما با یک تصویر بسیار جالب از دو خانواده روبرو هستید. باید بتوانیددر یک نگاه خانواده واقعی را شناسایی کنید و دلایل خود را مطرح کنید.

آزمون شناسایی خانواده واقعی

بسیاری از کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که بازی های فکری گزینه مناسبی برای تمرین دادن مغز شما محسوب می شوند. البته باید یادتان باشد که برای حل این آزمون زمان شما بسیار محدود است و شما باید در یک نگاه، پاسخ آن را ارائه دهید.

برای ارائه پاسخ لازم است ذهن خود را آرام کنید. در محیط آرام قرار گرفته و پس از بررسی جزئیات بهترین جواب را ارائه دهید. مابه شما قولمی دهیم که آزمون شناسایی خانواده واقعی به خوبی ذهن شما را درگیر خواهد کرد. خانواده واقعی را تشخیص دهید و ببینید براساس نشانه ها، کدامیک از افراد ذیل یک خانواده هستند. دلایل خود را مطرح کنید.

آزمون-شناسایی-خانواده-واقعی-1

پاسخ آزمون شناسایی خانواده واقعی

برای پاسخ دادن زیاد عجله نکنید! آزمون شناسایی خانواده واقعی در عین سادگی می تواند برایتان چالش برانگیز باشد. دقت کنید. عجله کردن و بی توجهی به جزئیات می تواند سبب شود که پاسخ اشتباه ارائه دهید. اگر تاکنون پاسخ را پیدا نکردید، بهتر است با دقت بیشتری تصویر را بررسی کنید.

به خانواده سمت چپ نگاه کنید. خوشحالی واقعی در چشمان همه اعضای خانواده موج می زند. پدر خانواده و دختر خانواده لباس خاصی پوشیده اند و احتمالا خود را برای یک مراسم خاص آماده کرده اند. پس به نظر نمی رسد که این خانواده واقعی باشد.

اما تصویر سمت راستی به نظر می رسد افراد بیشتر در حال نمایش دادن هستند. یکی از افراد به صورت مصنوعی به سر کودک دست محبت کشیده است. همچنین باید گفت که به نظر می رسد که کودک واقعا یک کودک نیست. سر او از اندازه معمول بزرگتر است. احتملا او یک کوتوله هست. پس این یک خانواده نیست.

آزمون-شناسایی-خانواده-واقعی-2

به نظر می رسد که کودک تصویر این خانواده یک کودک نیست و او در واقع یک بزرگسال است. تنها کوتوله بودن او باعث شده است برخی دچار اشتباه شده و احساس کنند که او یک کودک است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۲۵۲ //
ارسال نظر
 
  • ام ام

    بابا بنازم چقد خوب درستش کردناا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان