//
کدخبر: ۳۶۹۲۴۵ //

بین این سه نفر بعد پریدن از هواپیما یکی دچار سانحه شد / کدام می پرد و چرا ؟

سوالات هوش تصویری می تواند برای شما مفید باشد.

بین این سه نفر بعد پریدن از هواپیما یکی دچار سانحه شد / کدام می پرد و چرا ؟
به گزارش فرتاک نیوز،

از این جهت که این سوالات می تواند شما را سرگرم کرده و ذهن و مغز شما را ورزش دهد. در آزمون شناسایی فرد احمق، شما با یک سوال تصویری جذاب روبرو هستید. اگر فکر می کنید مهارت های شناختی شما برای شکست دادن این معمای تصویری شگفت انگیز عالی است، نمی توانید فرصت بررسی و حل آن را از دست بدهید.

بسیاری از کاربران در شبکه های مجازی پس از مواجه شدن با این آزمون دچار سردرد شدند و نتوانستند در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای آن را حل کنند. 

آزمون شناسایی فرد احمق

هزاران نفر برای غلبه بر این معمای تصویری مرموز تلاش کردند، اما تنها 5 درصد موفق به یافتن پاسخ در مدت زمان تعیین شده شدند، گروه دیگر پس از چندین بار شکست منصرف شدند.

آیا شما اماده ای؟ توصیه می کنیم از هرگونه حواس پرتی پرهیز کنید و برای یافتن پاسخ، تمام جزئیات تصویر آزمون شناسایی فرد احمق را بررسی کنید.

در تصویر زیر شما سه شخص را می بینید. هر سه این افراد تصمیم دارند که از هواپیما به پایین بپرند و هیجان سقوط با چتر نجات را تجربه کنند. اما یکی از این افراد پس از پریدن از هواپیما، دچار سانحه شد و فوت کرد. این فرد کدامیک از افراد تصویر است؟ با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

آزمون-شناسایی-فرد-احمق-1

پاسخ آزمون شناسایی فرد احمق

آیا پاسخ صحیح را پیدا کردید!؟ اگر پیدا نکردید، نگران نباشید، قبل از دیدن پاسخ 5 ثانیه دیگر فرصت دارید!

فرد اول از سمت راست، به نظر می رسد یک کوله پشتی معمولی به پشت بسته است. زیر گیره چتر نجات در کوله پشتی این فرد دیده نمی شود. این فرد، همانطور که در تصویر علامتگذاری شده است خواهد مرد. چون او نمی داند که به جای کوله پشتی چتر نجات، یک کوله پشتی معمولی به پشت بسته است.

آزمون-شناسایی-فرد-احمق-2

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۲۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان