//
کدخبر: ۳۶۹۲۲۹ //

فقط ۱۵ ثانیه فرصت داری دزد رو بین تصاویر پیدا کنی!

در این تست جذاب سعی کنید تشخیص دهید که چه کسی دزد است. اما فقط افراد با ضریب هوشی بالا می توانند دزد را در طول ۱۵ ثانیه تشخیص دهند! شما چطور آیا از ضریب هوشی بالایی برخوردار هستید؟

فقط 15 ثانیه فرصت داری دزد رو بین تصاویر پیدا کنی!
به گزارش فرتاک نیوز،

این معما و تست هوش راهی جالب برای شناخت ضریب هوشی شماست. زیرا به آزمایش سطح هوش شما بر اساس تصمیمی که هنگام بررسی مسئله می گیرید کمک می کند.

در حین حل این بازی های فکری، باید با استفاده از مهارت های استدلال تحلیلی، مسئله را بررسی کرده و به جواب برسید. این معما و تست هوش از یک معمای ساده خیلی جالب تر و دشوار تر است. چون با تفکر خلاق حل می شود. برای رسیدن به جواب باید کمی متفاوت فکر کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود. بنابراین، ما این معما هوش را برای شما آماده کرده ایم. بیایید شروع کنیم.

معما و تست هوش – تصویر

معما و تست هوش

در تصویر بالا، شما باید بر اساس شواهد تصمیم بگیرید که از بین ۵ نفر چه کسی دزد است؟ پلیس می گوید: «فکر می کنم دزد یک از آن ها است. ما قبلا آن ها را به اینجا آورده ایم. نگاهی به آنان بیندازید و به ما بگویید دزد کیست. ناگفته نماند دزد آخرین بار با شلوار آبی، کلاه راه راه مستقیم و سبیل رو به بالا دیده شده که ساعتی را دزدیده.»

لازم است قبل از پاسخ دادن به سوال به تصویر با دقت نگاه کنید، زیرا پاسخ بسیار ساده اما مشکل است. زمان شما از حالا شروع می شود!

زمان به پایان رسیده است. آیا موفق شدید در طول ۱۵ ثانیه دزد را پیدا کنید؟ گمان می کنیم اغلب شما موفق نشدید. اگر چنین است، نگران نباشید ما جواب معما و تست هوش را در بخش زیر مشخص کرده ایم.

جواب

اگربا دقت به مظنون ها و جزئیات نگاه کنید، می توانید به راحتی دزد را شناسایی کنید. فراموش که نکردید دزد با شلوار آبی، کلاه راه راه مستقیم و سبیل رو به بالا دیده شده که ساعتی را دزدیده است.

به هر حال بیایید دزد را شناسایی کنیم:

این معما و تست هوش یک آزمون ساده برای هوش و مهارت های بینایی شماست. امیدواریم از انجام این تست لذت برده باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۲۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان