//
کدخبر: ۳۶۳۷۰۸ //
آموزش آشپزی | آشپزی | پیتزا کوکو

پیتزا کوکوی فوق العاده خوشمزه و مجلسی میخوای درست کنی؟ این طوری بپز عالیه

پیتزا کوکو یک غذای متفاوت است که می توانید بدون نیاز به فر در تابه آماده نمایید

پیتزا کوکوی فوق العاده خوشمزه و مجلسی میخوای درست کنی؟ این طوری بپز عالیه
به گزارش فرتاک نیوز،

پیتزا کوکو یک پیتزا سیب زمینی شکم پر خوشمزه است که حتما طرفدارش می شوید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پیتزا کوکو خوشمزه و مجلسی بدون فر در ادامه با ما همراه باشید.

Screenshot 2022-08-14 at 19-53-13 طرز تهیه پیتزا کوکو خوشمزه و مجلسی بدون فر

طرز تهیه پیتزا کوکو

مرحله اول

در ابتدا سیب زمینی ها را تمیز بشویید و پوست بگیرید سپس با رنده درشت رنده می کنیم و تخم مرغ ها را می شکنیم و به سیب زمینی می افزاییم سپس روغن کنجد و آرد را اضافه می نماییم.

مرحله دوم

در این مرحله ادویه ها که شامل : نمک، پولبیبر، پودر سیر، پودر پیاز و آویشن بود را به مواد پیتزا کوکو می افزاییم و همه مواد را کاملا با هم مخلوط می کنیم تا یکدست شوند.

مرحله سوم

در یک تابه تفلون روغن می ریزیم وقتی گرم شد نصف مایع کوکو را به آن می افزاییم و داخل تابه پخش می کنیم سپس روی آن به ترتیب ورقه های ژامبون و سپس پنیر گودا می چینیم.

مرحله چهارم

در انتها بقیه مایع پیتزا کوکو را روی آن می ریزیم و با قاشق صاف می کنیم یک طرف کوکو که پخته شد با کمک یک بشقاب که روی در تابه می گذاریم بر می گردانیم و اجازه می دهیم طرف دیگر هم بپزد.

مرحله پنجم

پیتزا کوکو را روی حرارت ملایم بپزید و برای هر طرف حدود نیم ساعت زمان بدهید تا بپزد و کاملا سرخ شود وقتی آماده شد اجاق گاز را خاموش کنید و آن را به ظرف سرو منتقل نمایید.

مرحله ششم

این پیتزا کوکو خوشمزه و فوق العاده را بدون فر و به راحتی در منزل می توانید آماده کنید و یک شام متفاوت داشته باشید و در کنار خانواده از خوردن آن لذت ببریید. نوش جان.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۷۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان