//
کدخبر: ۲۶۹۸۹۰ //

عسل پور بی‌آزار راهنمای برتر تورهای داخلی تهران شد

عسل پور بی‌آزار رتبه برتر تور لیدرهای استان تهران را کسب کرد و خانم‌ها الناز اسماعیل‌زاده راهنمایی در بخش پرنده‌نگری و خانم الهام خادم‌حسینی در بخش تخصصی راهنمای معلولین مشترکاً دوم شدند و محسن عباس‌زاده زنجانی عنوان سوم را به خودش اختصاص داد.

عسل پور بی‌آزار راهنمای برتر تورهای داخلی تهران شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 

IMG_ (1)

خانم سمیرا براتی بالاترین امتیاز و راهنمای برتر در بخش راهنمای تورهای بین‌المللی در سال 1398 کسب کرد و همچنین در سال 1396 هم حائز این رتبه بوده‌اند، مجتبی حمزه راهنمایی برتر سال 1397 نیز رتبه دوم را ازآن خود نمود و خانم هانیه باقرزاده عنوان سوم را بدست آورد.

حمزه رشدی‌فردوسی دبیر پروژه راهنمای برتر سال 1398 راهنمایان تهران گفت: پروژه راهنمایان برتر تهران از سال 1396 شروع شده است و امسال برای سومین سال پیاپی راهنمایان برتر انجمن تهران را  تجربه می‌کند

وی افزود: اساس این پروژه‌هاعدد دادن به مهارت‌ها سختی‌ها، بحران‌ها و تخصص‌های موجود در یک تور است که در نهایت این‌ها امتیازتی می‌شود که راهنما برتر در واقعه کسی است که بیشترین امتیاز را کسب می‌کند.

IMG_ (7)

دبیر پروژه راهنمای برتر سال 1398 راهنمایان تهران گفت: شرط شرکت برای راهنمایی برتر در ابتدا این است که رهنما مدعی بر برتر بودن خودش باشد و در این رقابت با دقت شرکت کند  و تورهای سال گذشته خودش را بر اساس مجوز تورهای که اجرا کرده بیاد و اظهار بکند و در نهایت عضو انجمن صنفی راهنمایان استان تهران نیز باشد.  

وی افزود: امسال این رقابت تفاوتی که داشت این بود در دو بخش تورهای داخلی  و بخش راهنمای تورهای بین‌المللی اجرا شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۸۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان