//
کدخبر: ۲۶۹۸۸۵ //
دبیر پروژه راهنمای برتر سال 1398 راهنمایان تهران:

عسل پور بی‌آزار راهنمای برتر تورهای داخلی تهران شد

عسل پور بی‌آزار رتبه برتر تور لیدرهای استان تهران را کسب کرد و خانم‌ها الناز اسماعیل‌زاده راهنمایی در بخش پرنده‌نگری و خانم الهام خادم‌حسینی در بخش تخصصی راهنمای معلولین مشترکاً دوم شدند و محسن عباس‌زاده زنجانی عنوان سوم را به خودش اختصاص داد.

حجم ویدیو: 74.99M مدت زمان : ۰۰:۰۳:۴۶ دانلود

خانم سمیرا براتی بالاترین امتیاز و راهنمای برتر در بخش راهنمای تورهای بین‌المللی در سال 1398 کسب کرد و همچنین در سال 1396 هم حائز این رتبه بوده‌اند، مجتبی حمزه راهنمایی برتر سال 1397 نیز رتبه دوم را ازآن خود نمود و خانم هانیه باقرزاده عنوان سوم را بدست آورد.

حمزه رشدی‌فردوسی دبیر پروژه راهنمای برتر سال 1398 راهنمایان تهران گفت: پروژه راهنمایان برتر تهران از سال 1396 شروع شده است و امسال برای سومین سال پیاپی راهنمایان برتر انجمن تهران را  تجربه می‌کند

وی افزود: اساس این پروژه‌هاعدد دادن به مهارت‌ها سختی‌ها، بحران‌ها و تخصص‌های موجود در یک تور است که در نهایت این‌ها امتیازتی می‌شود که راهنما برتر در واقعه کسی است که بیشترین امتیاز را کسب می‌کند.

دبیر پروژه راهنمای برتر سال 1398 راهنمایان تهران گفت: شرط شرکت برای راهنمایی برتر در ابتدا این است که رهنما مدعی بر برتر بودن خودش باشد و در این رقابت با دقت شرکت کند  و تورهای سال گذشته خودش را بر اساس مجوز تورهای که اجرا کرده بیاد و اظهار بکند و در نهایت عضو انجمن صنفی راهنمایان استان تهران نیز باشد.  

وی افزود: امسال این رقابت تفاوتی که داشت این بود در دو بخش تورهای داخلی  و بخش راهنمای تورهای بین‌المللی اجرا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۸۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان