//
کدخبر: ۲۳۷۸۲۳ //
دکتر علیرضا خنفری سرمایه‌گذار بیمارستان تمام هوشمند در کشور عمان:

گردشگری سلامت، صنعت و ثروت ناشناخته‌ای که مورد توجه مسئولان کشورمان قرار نگرفته است

بیمارستان عمان که یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های صدرصد هوشمند خاورمیانه است کارهای سخت‌افزاری یا همان سفت‌کاری ساختمان بیمارستان و هتل‌لینگ بیمارستان با سرمایه شخصی دکتر علیرضا خنفری به اتمام رسید.

گردشگری سلامت، صنعت و ثروت ناشناخته‌ای که مورد توجه مسئولان کشورمان قرار نگرفته است
به گزارش فرتاک نیوز،

 کارهای نازک‌کاری و هوشمند‌سازی این بیمارستان در دست اقدام می‌باشد و این بیمارستان صددرصد هوشمند به دست دکتر علیرضا خنفری سرمایه‌گذار ایرانی در کشور عمان در حال انجام است که  این بیمارستان اولین بیمارستان کاملاً هوشمند خاورمیانه می‌باشد.

photo_2 (2)

بیمارستان عمان یکی از بی‌نظرترین بیمارستان‌های مجهز به روز و تمام هوشمند است که تاکنون نظیر آن در هیچ کجای دنیا ساخته نشده و این یکی دیگر از افتخارات یک سرمایه‌گذار ایرانی در دنیاست که با سرمایه شخصی خود دست به چنین اقدامی زده است.

در این بیمارستان هوشمند تمام اعمال جراحی با ربات انجام می‌شود و خطای انسانی در اعمال پزشگی به حد ممکن می‌‌رساند به صفر می‌رسد اما جای تعجب و تأسف دارد که این سرمایه‌گذار ایرانی با سرمایه شخصی خچنین بیمارستانی مس‌سازد و چرا دولتمردان در این راستا اقدامی نمی‌کرده‌اند برای جذب دکتر «علیرضا خنفری» و سایر سرمایه‌گذاران ایرانی در خارج کشور تا افرادی همچون ای سرمایه گذار ایرانی بجای کشور عمان در کشورخودش چنین تکنولوژی برتر را احداث نماید

مسئولان رده بالای کشورمان بایستی به افرادی همانند دکتر «علیرضا خنفری» بها بدهند  از آنا بخواهند که در کشور سرمایه‌گذاری نمایند و  مورد تشویق قرار گیرند تا از رفتن از ایران امتنا بکنند و در صنعت گردشگری سلامت، این صنعت و ثروت ناشناخته  بیشتر سرمایه گذاری نمایند هر چد تا حالا به آنان توجه نکردند و حتی مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند.

photo_2 (1)

دکتر علیرضا خنفری متعقد است که گردشگری سلامت، نوعی از صنعت گردشگری است که با هدف حفظ، بهبود و بازیافتن سلامت جسمی و ذهنی فرد به مدتی بیش از 24 ساعت و کمتر از یک سال صورت می‌گیرد و عواملی مانند تغییر در ارزش‌های مصرف‌کنندگان، تغییرات سازندگی و اقتضائات سیستم خدمات بهداشتی را می‌توان عوامل اصلی ظهور آن دانست. مجموعه این عوامل موجب شده است گردشگری سلامت در حال حاضر در زمره رو به رشدترین انواع صنعت گردشگری به حساب آید.

او می‌افزاید: در حالی گردشگری سلامت در کشورمان به عنوان یکی از شاخه‌های صنعت گردشگری نخستین گام‌ها را در راه شکوفایی و توسعه بر می‌دارد که توریسم پزشکی در برخی از کشورها به منبع درآمدی پر‌اهمیتی تبدیل شده و به اقتصاد آن‌ها کمک شایان توجهی کرده است.

دکتر خنفری می‌گوید: توریسم درمانی را می‌توان به عنوان امری بین دستگاهی دانست که به علت داشتن متولیان متعدد نیاز به هماهنگی بیشتر دارد.

photo_2 (4)

او می‌افزاید: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت امور خارجه، وزارت رفاه و سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از جمله دستگاه‌هایی هستند که با توجه به حوزه اختیارات خود هر کدام به نوعی در این موضوع تصمیم گیرنده محسوب می‌شوند.

دکتر خنفری با لبخندی تأسف‌بار می‌گوید: از اهدافی که می‌تواند گردشگر را برانگیزد تا عزم سفر کند، مسافرت برای کسب سلامتی است، چیزی که از آن به گردشگری سلامت تعبیر می‌کنند.

او اضافه می‌کند: در حقیقت گردشگری سلامت، نوعی از گردشگری است که به منظور حفظ، بهبود و حصول مجدد سلامت جسمی و ذهنی فرد به مدتی بیشتر از 24 ساعت و کمتر از یک سال صورت می‌گیرد. به این ترتیب یک توریست سلامت با مسافرت از محل دائم زندگی خود می‌تواند از خدمات درمانی مقصد استفاده کند تا سلامت جسمی و روحی اش را به دست بیاورد.

دکتر خنفری ادامه می‌دهد و می‌گوید: نوعی از گردشگری که این روزها خوشبختانه در ایران به ویژه کرمانشاه و تهران رواج پیدا کرده و توریست‌های زیادی را از کشورهای منطقه برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی و درمانی ایران به کشورمان می‌کشاند.

photo_2 (5)

او می‌افزاید: اما در میان تعریف‌های سازمان جهانی گردشگری، اصطلاحات دیگری هم وجود دارند که دامنه گردشگری سلامت را گسترده‌تر می‌کنند.

دکتر خنفری معتقد است که گردشگری تندرست، گردشگری درمانی، گردشگری پزشکی هستند که از اهمیت فراوان برای  کسب درآمد مهم هستند.

او می‌افزاید: استان کرمانشاه به‌عنوان یکی از مناطق مرزی که بیش از ۳۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و البته نقطه اتکای غرب کشور در ارائه خدمات درمانی علاوه بر تأمین نیاز بهداشتی و سلامتی استان خود، روزانه از استان‌های هم‌جوار و حتی کشور هم‌مرز خود نیز پذیرای بیماران مختلف است و در حال حاضر با دارا بودن بیش از ۲۳بیمارستان در سطح استان، از قابلیت‌های منحصربه‌فردی درزمینه‌ی بهداشت و درمان برخوردار است که البته اگر مسئولان آن راغب باشند و شرایط را برایم فراهم کنند من هم حاضرم در کرمانشاه سرمایه‌گذاری نمایم و در این راستا اقدام نمایم.

گزارش: محسن‌عباسی‌فرد

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۸۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان